Tn İstanbul Medya Reklam Turizm Ticaret Limited Şirketi

Hopi kullanıcılarına uçtan uca dijitalleşmiş bir alışveriş deneyimi sunuyor

Genel

Hopi, “koşulsuz müşteri mutluluğu” yaklaşımı ile alışveriş öncesi ve alışveriş aşamasında uçtan uca eşsiz alışveriş deneyimi sunarak, çok iyi tanıdığı kullanıcılarının eğlenmesini, heyecan duymasını ve aynı zamanda kazanmasını sağlayan bir uygulama.

Hopi Dijital Pazarlama Direktörü Başak Çokkeskin, tasarladıkları büyük veri yazılımı sayesinde bugün, 40’tan fazla kategoride, 300’e yakın iş ortağı ile özel kişiselleştirilmiş teklif ve kampanyaları 13,6 milyonu aşkın kişinin alışveriş zevkine ve ihtiyacına uygun sunan akıllı alışveriş uygulaması olmayı başardıklarını söyledi.BaşakÇokkeskin konuşmasında,“Amacımız, kullanıcılarımızın alışverişin her aşamasında kazanması ve kazanırken yarattığımız ekosistemin içinde eşsiz bir alışveriş deneyimi yaşaması oldu. En önemli farkımız indirimden daha avantajlı olabilen ‘paracık’ı icat etmemiz” dedi.

Başak Çokkeskin,Üstün teknoloji ile kampanya yönetimi yapabilme kabiliyetlerine değinerek, “Tekliflerin kullanıcılara özel kişiselleştirilmesi ile iş ortağımıza verimlilik ve ölçeklendirilebilirlik anlamında katkı sağlamaya odaklanıyoruz. Tam da bu nedenle Hopi olarak artık kendimizi bir pazarlama teknolojileri şirketi olarak görüyoruz. Bu dönüşüm yolculuğunda, dijital ürünlerimiz ve gelişmiş teknolojik kaslarımız ile iş ortaklarımıza adeta bir çözüm ortağı gibi danışmanlık sunuyoruz” dedi

SAS ile iş birliği yaparak “Hiper Kişiselleştirme” dönemine girdiklerini belirten Başak Çokkeskin,“Yıl sonunda tamamlanacak proje kapsamında 13,6 milyon Hopi kullanıcısının her biri bizim için ayrı bir segment olacak. SAS ile 300’e yakın iş ortağımız da ileri seviyede kabiliyetleri olan müşteri analitiği sistemleri ile kullanıcılarımız için en doğru kampanyalarını yürütebilecek” diye konuştu.

Hopi kullanıcılarına uçtan uca dijitalleşmiş bir alışveriş deneyimi sunmak için dijital pazaryeri uygulamasıHopishop ve dijital cüzdan uygulaması Hopipay’i de hayata geçirdi. Hopipay; tüm dijital platformlarda kullanılabilen, tek tuşla oluşturulan sanal kartı sayesinde tüm online alışveriş sitelerinde ya da anlaşmalı olduğumuz noktalarda kasada dijital ödeme fırsatı sunan, ücretsiz para gönderip alabildiğimiz, faturalarımızı ödeyebildiğimiz bir dijital cüzdan. Hopishop ise bir pazaryerinden çok kişiselleştirme ile kullanıcılarını her an heyecanlandıracak marka, ürün ve kampanyalar sunan, birlikte çalıştığı markalarına da sunduğu çözümlerle uçtan uca performansına katkı sağlayacak bir performans pazarlama aracı.

Başak Çokkeskin,Hopi fırsat eklentisi bu sene kullanıcılarımızı şaşırttığımız diğer bir uygulamamız oldu diyerek, “Fırsat eklentisi ile kullanıcılarımızın masaüstü cihazlarda Hopi üyesi markaların e-ticaret sitelerinde alışveriş yaparken, fırsatlardan anında haberdar oluyor. Yani Hopi avantajları, Hopililerin önüne otomatik olarak çıkıyor, bu sayede kullanıcılarımız en avantajlı kampanya ve indirimlere kolayca ulaşabiliyor. Bu uygulamamızla Turkey Customer Experience Awards’ta En İyi İnovasyon kategorisinde altın ödül kazandık. Ayrıca iki kategoride daha finale kaldık” dedi.

İş ortaklarımıza “danışmanlık” veren bir konumdayız

İş ortaklarımıza “danışmanlık” veren bir konumdayız ve onların işlerini geliştirmeyi hedefleyen çözümler sunan güvenilir iş ortakları olduklarını belirten Başak Çokkeskin,“Çalışmış olduğumuz iş ortaklarımıza, kullanıcılarımızı yakından tanıyor olmamız ve teknolojik yetkinliklerimiz ile işlerini büyütmeleri noktasında fayda sağlayacak çözümler sunuyoruz. Amacımız sunduğumuz çözümler ve çok gelişmiş raporlama sistemlerimiz ile iş ortaklarımıza maksimum düzeyde katkı sağlamak. Yapay zeka çalışmalarımızı kuvvetlendirerek onların iş geliştirmelerine destek olacağımız yeni projeler üzerinde çalışıyoruz” dedi.

Hopi uygulamasını mevcut özelliklerine ilave olarak farklı donanımlarla yeniden tasarladığını sözlerine ekleyen Çokkeskin,“yepyeni bir kullanıcı ön yüzüne kavuşturuyoruz. Bu yeni yüzümüzde hem daha sade hem de daha kişiselleştirilmiş bir tasarım dünyası için çalışıyoruz. Yeni yüzümüz ile Hopi kullanıcılarımız ve üye iş yerlerimizin karşısına çıkmak için çalışmalarımıza büyük bir heyecanla devam ediyoruz. Bu motivasyonla, metaverse evreninde de yer almak üzere çeşitli çalışmalara başladık. Hopi olarak, kullanıcılarımıza her ortamda en iyi dijital deneyimi sunmaya devam edeceğiz” dedi.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.