Deprem, sigortanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha ortaya koydu

Müşterilerine bireysel emeklilik, hayat ve ferdi kaza sigortaları sunan AgeSA, dijitalleşme adımlarını da hız kesmeden sürdürüyor. AgeSA Hayat ve Emeklilik Genel Müdürü Fırat Kuruca, sigortanın öneminin depremle birlikte bir kez daha ön plana çıktığını ifade etti.

Deprem, sigortanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha ortaya koydu
kobiaktuel
kobiaktuel
04 Mayıs 2023 Perşembe 19:02

Deprem sonrası sigorta sektöründe ne gibi gelişmeler oldu?

Sektörümüz ilk günden itibaren hem yardımlarla, hem de iş süreçlerde devreye alınan çözümlerle her konuda depremzedelerin yanında yer aldı. Depremin ardından tazminatların ödenmesi için hızla harekete geçti. Sadece depremi yaşayanlar değil tüm Türkiye konut, araç, hayat sigortası gibi tüm branşlara yoğun talepte bulundu.Deprem, sigortanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha ortaya koydu. Hayat sigortası yaptıranlar sakatlık, maluliyet gibi durumlarda kendisini, vefat halinde ise geride kalan sevdiklerini güvence altına almış oldular. BES yaptıranlar ise bu zor süreçte acil nakit ihtiyaçları için birikimlerini kullanabildiler. Afetinyaşandığı şehirlerde sigorta oranı yüzde 17-20'lerde, Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK) sigorta oranı ise yüzde 49’du. İlk aşamada toplamda 76 milyar lira hasar ödemesi olduğu tespit edildi ve bunun 3 milyarı ödendi. Hayat sigortalarında ise 44 bin kişi olduğu biliniyor. Buraya da yaklaşık 1 milyar ödenmesi bekleniyor.

Markanızın müşterilerine sağladığı hizmetler nelerdir?

Müşterilerimize bireysel emeklilik, hayat ve ferdi kaza sigortaları sunuyoruz. Hayat branşımızın altında Kredim Güvende, VIP Hayat ve Hayata Yatırım başlıklı üç ürün yer alıyor. Ferdi Kaza branşında ise Avantaj Plus, Akbank Ferdi Kaza ve Kendine İyi Bak başlıklı ürünlerimiz bulunuyor.Sektörün en gelişmiş, yenilikçi ve müşteri odaklı mobil uygulaması “AgeSA Mobil” ile müşterilerimizin birikimlerini izleyebilmesini ve finansal işlemlerin tek çatı altında yapılabilmesini sağlıyoruz. Bu platform üzerinden müşterilerimiz birikim, poliçe ve teminat detaylarını hızlıca ve kolayca yönetebiliyor. AgeSA Mobil içinde bulunan ve tüm danışmanlık hizmetlerini tek bir çatı altında birleştirdiğimiz FonPro ile cepten kolay ve pratik dijital fon danışmanlığı hizmeti sunuyoruz. FonPro aracılığıyla, kullanıcıların risk profillerine, mevcut sermaye piyasaları, finansal analizler, geçmiş dönem verileri ve uzman görüşüne göre uygun fon dağılımları öneriyoruz. FonPro ile herkese uygun bir fon danışmanlığı seçeneği sunarak BES müşterilerimizin sistemden maksimum faydayı elde etmesini hedefliyoruz.

Sigorta sektöründe markanızın avantajları ve tercih edilme sebepleri nelerdir?

Ürün, hizmet ve iş süreçlerimiz başta olmak üzere değer zincirimizin tüm halkalarındaki dijitalleşme atılımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Yaptığımız çalışmalarla hem iş süreçlerinde verimliliğimizi hem de müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Müşterilerimize çok kanallı ve her an ulaşılabilir bir deneyim sunuyoruz. Düzenli olarak yaptığımız araştırmalarla müşteri beklentilerini ve memnuniyetini ölçümlüyoruz. Onları dinliyor, ihtiyaç ve beklentilerine yönelik çözümler üretiyoruz. Dijitalde her an ulaşılabilir olmayı önemsiyor ve farklı iletişim kanallarıyla müşterilerimize kesintisiz hizmet veriyoruz. Bir diğer çözümümüz olan FonPro ile müşterilerimize kolay ve pratik dijital fon danışmanlığı hizmeti sunuyoruz. AgeSA Mobil içinde bulunan FonPro aracılığıyla, kullanıcıların risk profillerine, mevcut sermaye piyasaları, finansal analizler, geçmiş dönem verileri ve uzman görüşüne göre uygun fon dağılımları öneriyoruz. Sektörde bir ilk olan FonPro ile BES müşterilerimize “Tavsiye Al”, “Kendin Yönet” ve “Uzmana Bırak” adını taşıyan üç farklı hizmet paketiyle sistemden maksimum kazanç elde etmeleri için destek sağlıyoruz. Yine sektörde bir ilk olan katılımcıların BES’den en yüksek verimi elde etmesine yardımcı olan Portföy Performans Analizi ile de her bir sözleşme için yapılan ödeme dönemindeki katkı payları baz alınarak müşterilerin getirileri enflasyon oranına göre karşılaştırılabiliyor.

Sigorta sektöründe her yıl büyüme devam ediyor. Markanızın 2023 hedefleri arasında neler bulunuyor?

Dijital yatırımlarımızı sürdürürken, 18 yaş altını kapsayan BES ve artan devlet katkısı gibi uygulamaların da getirdiği rüzgârla, BES’te yeni müşteri kazanımına daha fazla odaklanacağız. Fon çeşitliliğini artırarak müşterilerimizin getiri opsiyonlarını genişletmek ve fon danışmanlığı hizmetlerimizin kullanımını artırmak da bir diğer odak noktamız olacak. Her zaman olduğu gibi çevik yapımızla sektörel yeniliklere adapte olmaya devam edeceğiz. Serbest hayat sigortası pazarındaki iddiamızı da koruyarak potansiyele yönelik ürünler geliştirmeye ve yaygınlaştırmaya çalışacağız

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.