English Home pazarlamada trendleri belirleyecek

English Home Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cennet Melis Uslukılınç 2024 yılı için ev ve dekorasyon trendleri, pazarlama ve iletişim çalışmaları hakkında değerlendirmelerde bulundu

English Home pazarlamada trendleri belirleyecek
kobiaktuel
kobiaktuel
04 Ocak 2024 Perşembe 13:46

Son yıllarda pazarlama ve iletişim çalışmalarında, içinde in de olduğu hızlı bir değişim yaşandığını, English Home’un da bu değişimin sıkı bir takipçisi ve uygulayıcısı olduğunu söyleyen Uslukılınç, kullanıcıları yakalamak isteyen markaların sadece ürünlere değil, özgün ve çarpıcı işlere odaklanması gerektiğini dile getirdi. Deneyimin ön planda olduğu sektörlerde de vizyoner bakış açılarının yanı sıra trend belirleyiciliğin de önemine değinerek pazarlama çalışmalarında yeniliğin, kişiselliğin de son derece önemli olduğunu vurguladı.

Z kuşağı başta olmak üzere farklı kuşakları yakalamayı başarıyoruz

Z kuşağının alım kararlarında günün trendlerinden etkilendiğini, English Home’un pazarlama trendlerinde ve yeni koleksiyonların geliştirilmesinde Z kuşağının eğilimlerine yöneldiğini de açıklayan Uslukılınç, “English Home, beklenilmeyeni sunmaya, yeni ve özgün işlerle kullanıcılara ve sektörde ses getirmeye, kullanıcılarına kapsayıcı bir deneyim yaşatmaya yoğunlaşıyor. Standartların dışına çıkıp her işimizde yeni bakış açıları sunan projelere imzamızı atmayı, trendlere yeni soluk getirecek farklı çalışmalarla kullanıcılarımızın karşısına çıkmayı önceliklendiriyoruz. Kimyamızdaki bu özgünlüğü son zamanlardaki çalışmalarımızla da sıklıkla yaşatıyoruz. Tüm bu projelerimizle Z kuşağı başta olmak üzere farklı kuşakları da yakalamayı başarıyoruz. Son olarak da değişim, dönüşüm ve yenilenmek olmazsa olmazımız.

“Geleceği öngörüp günceli yakalamak önemli”

“Geleceği öngörüp günceli yakalamak önemli” diyen Uslukılınç, “English Home bu öngörüyü hem koleksiyonlardaki çizgilerine hem de yeni ürün kategorilerine hayat verirken merkezine alıyor. Kasım ayında gerçekleştirdiğimiz Erkek Çeyizi kampanyamız ile ilk bakışta ‘Erkeğin çeyizi mi olur?’ düşüncesine ‘İstersen olur!’ şeklinde cevap vererek hem ürünlerimizin kapsayıcılığını hem de çeyiz alışverişine olan geniş ve keyifli bakış açımızı sunduk. Yine yakın zaman önce 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde sosyal medya kullanıcılarının karşısına dev bir English Home battaniyesi ile çıktık. Bu projemiz de oldukça dikkat çekti. CGI teknolojisi kullanarak hazırladığımız bu proje ile evlerimizin vazgeçilmez parçası English Home battaniyelerini beklenmedik bir açıyla kullanıcılarımızın karşısına çıkardık. Dönüşüm hareketimizle başlattığımız özgün ve ses getirici işlere bakışımızı, bu iki projemizle kullanıcılarımızda ve sektörde büyük bir etki yaratarak duyurduk” dedi

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.