Garenta müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını sürdürüyor

Anadolu Grubu markalarından Garenta, müşteri memnuniyeti odağındaki çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Hem bireysel hem de kurumsal müşterilerine yönelik yaptığı kampanyalar ve marka iş birlikleriyle müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine cevap veren Garenta, 2023 yılı sonu itibarıyla memnuniyet puanını 10 üzerinden 9,5’a yükseltti.

Garenta müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını sürdürüyor
kobiaktuel
kobiaktuel
05 Mart 2024 Salı 16:28

Garenta müşteri memnuniyeti alanındaki çalışmaları kapsamında, araç tesliminden 24 saat önceye kadar olan ücretsiz iptal hizmetini bir saat olarak değiştirdi. Böylece Garenta kullanıcıları, planları değişip rezervasyonlarını iptal etmek isterlerse bir saat öncesinde iptal işlemlerini ücretsiz olarak gerçekleştirebiliyor.

Müşteri memnuniyetinde liderlik hedeflediklerini söyleyen Garenta ve ikinciyeni.com Genel Müdürü Şafak Savcı, “Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Aldığımız ödüller de gösteriyor ki bu alanda doğru yoldayız. 2023 yılı içerisinde tam 70 bin müşteri anketi yaptırdık. Bu anketlerin sonucunda memnuniyet oranımız yüzde 95 olarak gerçekleşti. Yakın zamanda web sitemizi ve mobil uygulamamızı, kullanıcı deneyimini daha da iyileştirecek özelliklerle devreye alıp Garenta kullanıcılarına yeni projeler sunacağız. Buna ek olarak müşterilerimize uçtan uca mükemmel bir deneyim yaşatmak için ofis tasarımlarımızı müşteri odağında geliştiriyor, onların konforunu önceliklendirdiğimiz yenileme çalışmaları yapıyoruz. Daha modern, rahat ve şık ögelerle desteklenen ofislerimiz, müşterilerimizin hizmetine girmeye başladı. Çalışmalarımıza ara vermeden müşterimizi merkeze alan faaliyetlerimizi ve yeniliklerimizi sürdüreceğiz” dedi.

Garenta Akademi ilk mezunlarını verdi

2023 yılının son aylarında hayata geçen Garenta Akademi, geçtiğimiz günlerde ilk mezunlarını verdi. Garenta Akademi’deki ilk modülü başarıyla tamamlayan Garenta’nın İstanbul bayi müdürleri, Garenta ve ikinciyeni.com Genel Müdürü Şafak Savcı’nın katılımıyla gerçekleşen törende sertifikalarını aldı. Türkiye’nin dört bir yanındaki 85 ofisine sağladığı bu eğitim ile Garenta, sektörde bir ilke imza attı. İnteraktif eğitimlerden sunumlara kadar birçok içerik bulunan platformda ilk olarak “Garenta Benim” adı altında hazırlanan eğitimde ofis çalışanlarına temel süreçleri anlatan, olumsuz vakalara değinen, temel davranış eğitimi öğeleri içeren birçok konu işlendi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.