Kullanıcı dostu arayüz ve güvenilir ödeme seçenekleri sunuyoruz

Son yıllarda küresel ticaretin en dinamik alanlarından biri haline gelen e-ticaret özellikle tekstil sektörünün yurt içi ve yurt dışı satışlarında önemli bir pazar payına sahip. 2005 yılından bugüne yenilikçi bakış açılarıyla müşterilerine ulaştıklarını belirten Lufian Genel Müdür Yardımcısı Nesibe Koç, Kobi Aktüel’in sorularını yanıtlayarak, e-ticaret satışlarında güvenilir alışveriş hizmeti sunduklarını söyledi.

Kullanıcı dostu arayüz ve güvenilir ödeme seçenekleri sunuyoruz
kobiaktuel
kobiaktuel
02 Eylül 2024 Pazartesi 22:18

Kısaca markanızı anlatır mısınız ve ne kadar süredir e-ticaret alanında satış yapıyorsunuz?


1995 yılında İzmir’de kurulan Ne-Saç dünyaca ünlü markalara tasarım ve üretim hizmeti vererek başladığı yolculuğuna, deneyim ve kalitesini birleştirerek 2005 yılından bugüne Lufian markası olarak devam ediyor. Yenilikçi bakış açısı ve inovatif ürünleri ile casual giyimde öncü bir marka olarak, tasarımdan üretime, iplikten son aşamaya kadar her aşamasıyla özgün ve bağımsız bir duruş sergiliyoruz. Erkek giyim modasına yön veren uzmanlığımızı Kadın Koleksiyonuna da taşıyan Lufian olarak; “Kendin Olduğun Her An” sloganıyla kalıpların içinde yaşamaktan hoşlanmayan herkese, kendi stillerini ortaya koyma özgürlüğü sunuyoruz. Lufian, müşteri memnuniyetini ön planda tutan yaklaşımıyla yurt içinde ve yurt dışında 150'yi aşkın mağazası, bini aşkın çalışanıyla hizmet veriyor. Müşterilerimize 2015 yılının Nisan ayından bu yana online kanallarla da ulaşıyor, müşteri memnuniyetini ve deneyimini iyileştirmek adına teknolojiye ve online dönüşüm süreçlerine yatırım yapıyoruz. Türkiye’deki offline ve online çalışmalarımızı Almanya, İngiltere, Fransa başta olmak üzere Avrupa’ya ve dünyanın pek çok ülkesine taşıyarak, uluslararası pazarda da varlığımızı güçlendirmeye, dünyanın dört bir yanındaki müşterilerine ulaşmaya devam ediyoruz.

E-ticaret satışlarınızda nasıl bir yol izliyorsunuz, sosyal medya ve influencer marketing gibi destekler alıyor musunuz?
Lufian olarak müşterilerimize güvenli, kolay ve hızlı bir alışveriş deneyimi sunmak için mobil uygulamamızda kullanıcı dostu bir arayüz ve güvenilir ödeme seçenekleri sağlıyoruz. Müşterilerimizle olan iletişimimizi güçlendirerek, onların beklentilerini en iyi şekilde karşılamaya, yaşadıkları sorunları, çözüme ulaşana dek yakından takip ederek onlara mükemmel bir deneyim yaşatmaya odaklanıyoruz. Bu odağımız ve yaklaşımımız Lufian olarak var olduğumuz tüm pazaryerlerinde de esas. Ayrıca bu süreçte sosyal medyanın gücünü etkin bir şekilde kullanıyor, marka bilinirliğimizi artırmak ve ürünlerimizin tanıtımını yapmak amacıyla influencer marketing çalışmalarından yararlanıyoruz. Sosyal medya platformları ve influencer iş birlikleri, müşterilerimizle daha yakın bir bağ kurmamıza ve onların beklentilerini daha iyi anlamamıza yardımcı oluyor.

E-ticaret alanında müşteri memnuniyetini artırmak için uyguladığınız stratejiler nelerdir? Müşteri geri bildirimlerim süreçlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

E-ticaret alanında müşteri memnuniyetini artırmak için müşterilerimizin geri bildirimlerini büyük bir titizlikle takip ediyoruz. Sosyal medya kanallarımız aracılığıyla gelen yorum ve sorulara hızlı bir şekilde yanıt veriyor, müşteri memnuniyetini artırmak için geri bildirimleri dikkate alarak sürekli olarak iyileştirmeler yapmaya devam ediyoruz. Müşteri memnuniyetini artırmanın yanı sıra olumlu müşteri deneyimlerini sağlayarak, müşteri sadakatini sağlamak bizler için çok kıymetli ki bu anlamda müşteri yanıt sistemlerinde yapay zekâ teknolojilerinden etkin şekilde faydalanıyoruz.   Her zaman söylediğimiz gibi bizim için müşteri memnuniyeti her şeyden önemli. Müşterilerimizin memnuniyetini sağlama ve güvenliğini korumak için her zaman en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz.

E-ticaret kampanyalarınızı nasıl planlıyorsunuz?
Kampanyalarımızı planlarken alışveriş trendleri ile müşteri beklentilerini harmanlayarak hareket ediyoruz. Babalar Günü, Anneler Günü gibi özel günlerde müşterilerimize indirim ve fırsatlar sunduğumuz gibi sezonluk kampanyalar ve avantajlarla çeşitlendirerek müşterilerimize her dönem cazip teklifler sunmayı hedefliyoruz. Pazar yerlerine özel kampanyalara da katılarak, farklı platformlardaki müşterilerimize ulaşmayı ve marka bilinirliğimizi artırmayı sağlıyoruz. Bu stratejik yaklaşımla, kampanyalarımızı her zaman dinamik ve etkili tutmaya özen gösteriyoruz.

E-ticaret platformlarınızı yönetirken karşılaştığınız zorluklar nelerdir?

Ekibimizin yüksek performansı ve profesyonel yaklaşımı sayesinde herhangi bir zorlukla karşılaşmadık. Entegrasyon süreçlerimizi hızlı ve etkili bir şekilde gerçekleştirerek operasyonel zorlukların önüne geçmeyi başardık.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.