Türkiye’nin Sevilen Lezzeti: PİDEM

Geleneksel lezzetleri, ulaşılabilir kılan HD Holding markalarından PİDEM, her geçen gün artan şube sayısıyla gıda sektöründe büyümeye devam ediyor. HD Holding CMO’su Nejat Çifçi, geleneksel pideyi lezzetinden ödün vermeden sunmaya devam ettiklerini belirterek, sorularımızı yanıtladı.

Türkiye’nin Sevilen Lezzeti: PİDEM
kobiaktuel
kobiaktuel
05 Temmuz 2024 Cuma 12:26

Kuruluşundan günümüze lezzet yolculuğundan bahsedebilir misiniz? Şu an Türkiye geneli kaç şubeyle hizmet vermektesiniz ve kaç kişiye istihdam sağlıyorsunuz?

Faaliyete başladığımız 2010 yılından bu yana temel amacımız, geleneksel pide lezzetini kalitemiz ve lezzetimizle birlikte ulaşabilir fiyatlarla daha fazla kişinin tatmasını sağlamak. Bu anlamda başarılı bir yolculuğumuz olduğunu da söyleyebilirim. Şu anda 40 şehirde 200’e yakın restoranımızda 2 binden fazla kişiyle hizmet veriyoruz. Pide, geleneksel bir lezzet olmasının yanında neredeyse herkes tarafından sevilen, Türkiye’nin her bölgesinde farklı yorumlanan, bize ait bir yiyecek. Elbette bu lezzeti yeni tüketici profiline göre de yorumlamak gerekiyor. 2024 yılının başında başladığımız ‘Yiyenim’ kampanyamızla, Türkiye’nin en büyük pide zinciri restoranı olarak hem marka dönüşümümüzü hem de lezzetimizin herkes tarafından sevildiğini göstermek istedik. Bu kapsamda ‘Yiyenim’ kampanyamız ile bir dönüşüm yolculuğunu başlattık. Yeni marka kimliğimizle logomuzdan şubelerimize kadar markamızı yeniliyoruz. Bunun yanında markamızı gençleştirmeyi, geleneksel pideyi lezzetinden ödün vermeden “havalı” bir hale getirmeyi hedefliyoruz.

PİDEM’in sektördeki başarısının sırrı nedir?

Başarımızın temel sırrı ilk günden bu yana koruduğumuz kalitemiz ve lezzetimiz. Pidenin hamur açmak gibi incelikli bir iş olduğunun farkındayız. Bunun için restoranlarımızda her siparişte kişiye özel günlük hamur açıyor, sürekli denetimden geçen en taze ve en kaliteli malzemeleri kullanarak pidelerimizi misafirlerimizin beğenine sunuyoruz. Bu standartlarımız her zaman önceliğimiz. Tüm bu birikim ve düşünce ile markamızı yeni dönemde dört ana başlıkta konumlandırdık. Bunlardan ilki ‘Saflık’. Pidenin içerisinde ne olması gerekiyorsa en yalın haliyle kullanıyoruz. İkincisi ‘Tazelik’. Ürünlerimiz taptaze malzemelerden günlük hazırlanan harçlarla hamura anlık ekleniyor. Diğeri ‘Ateş’. Kültürümüzde ateş bir ritüeldir. Pide de pişirmeyle birlikte hayat bulur. Son olarak ‘Bereket’. Pide bereketlidir. Paylaştıkça çoğalır. Ürün formu gereği şerit kesilir, kenarları bile yenir.

Franchise hizmetlerinizden yararlanmak isteyenler nasıl bir yöntem izlemelidir?

Franchise sistemimiz yatırımcı kazanmaktan ziyade kazan-kazan stratejisine dayanıyor. Yatırımcılarımızdan PİDEM kalitesini, lezzetini, vizyonunu misafirlerimize temas ettiğimiz noktada markamızı temsil ederek en iyi şekilde sunmalarını bekliyoruz. Biz de hem pazarlama hem de uzmanlık kısmında her zaman yatırımcılarımızın yanında oluyoruz. Bu yıl ‘Yiyenim’ kampanyasına ek olarak ‘Yiyenime Gelsin’ promosyon kampanyamızla misafirlerimizi restoranlarımıza davet ettik. Dijital ve konvansiyonel kanallarda görünürlüğümüzü sürekli artırıyoruz. Kısa süre önce ‘Yiyenim’ kampanyamızla, Türkiye’deki birçok restoran markasını geride bırakarak Effie Ödülleri’nde restoran kategorisinde birinci olmanın gururunu yaşıyoruz. Aynı zamanda Brandverse Awards’te altın ve gümüş ödülü kazanmak da bizi ayrıca motive ediyor. Bu tür prestijli ödüller, çalışmalarımızın başarısını taçlandırıyor ve bize büyük gurur veriyor. Franchise için iş ortaklarımızdan 250 bin TL katılım bedeli ve yüzde 7 royalty fee ücreti alıyoruz. Yatırımcımız restoranını açana kadar lokasyondan mimariye kadar sürecin her anında yanındayız. Restoran açıldıktan sonra da idari ve işletme desteğinin yanı sıra markamız için yaptığımız çalışmalarla yatırımcılarımızın yanındayız. Genel olarak 3 önemli prensibimiz var: “Ürün kalitesi”, “misafir memnuniyeti” ve “her zaman rekabetçi fiyat politikası” odaklı olmak. Yatırımcılarımızdan bu 3 ana prensibe sahip olmalarını bekliyoruz. Hedefimiz franchise alan yatırımcıların sistemden çok memnun kalarak ikinci ve üçüncü franchise restoran talepleriyle geri dönmesi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.