İkinci El Araç Satışında Türkiye Lideri

Otokoç 2. El araç sektörüne kurumsal bir yaklaşım getirerek araç satışı, aynı gün nakit ile araç alımı, profesyonel ekspertiz hizmetleri, yaygın hizmet ağı, temassız satış süreci ve online satın alma gibi yenilikçi seçenekleriyle uçtan ucaikinci el araç konusunda güven noktası olarak faaliyet gösteriyor.

İkinci El Araç Satışında Türkiye Lideri
kobiaktuel
kobiaktuel
03 Haziran 2022 Cuma 12:16

İkinci el araç satışında Türkiye’nin lideri konumunda bulunduklarını belirten Otokoç Otomotiv İkinci El ve Filo Operasyonları Direktörü Birkan Çalışkan, “İkinci el olarak kurumumuzun otomotiv tecrübesi ile müşterilerinin kendini her anlamda rahat ve güvende hissettiği bir nokta olarak hizmet vererek, araç satın alırken veya satarken tüm süreçlerin en kolay, hızlı ve şeffaf şekilde gerçekleşmesini sağladıklarını söyledi.

Çalışkan, ikinci el araç alımında dikkat edilmesi gereken konuların başında kişinin ihtiyaçlarını doğru belirlemesi gerektiğini belirterek,“araca hangi sebeple ihtiyaç duyulacağı, örneğin ağırlıklı olarak şehir içi mi yoksa uzun yolda mı kullanılacağı, bütçenin ne olacağı belirlenip buna göre araştırma yapılmalı. Bu aşama doğru planlandığında sağlıklı bir ikinci el satın alma sürecine başlanabilir.Satın almanın yapılacağı yeri seçmek büyük bir titizlik gerektiriyor. Kurumsal bir şirket olması, sürecin her adımında gerekli bilgi ihtiyacını şeffaf şekilde karşılayabilme kabiliyetine sahip olması ve iade hakkı da dahil olmak üzere belirli garantiler sağlaması büyük önem taşıyor. Detaylı ve garantili ekspertiz raporları da ayrıca talep edilmeli. Bu aşamada müşteriye tanınan haklar başta olmak üzere satın alma sözleşmelerinde yer alan bilgiler de dikkatli bir şekilde okunmalı” dedi.

İkinci el otomotiv sektörü uzun süredir tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de tutarlı şekilde büyümeye devam ediyor. Birkan Çalışkan, bu noktada sektörün kurumsallaşma hızının son dönemde ivme kazandığını belirterek, müşterilerin haklar ve güvence konularında giderek daha bilinçli ve talepkar olmaya başladığını dile getirdi.

Gelişen ve değişen ikinci el pazarında Otokoç, 94 yıllık tecrübesi ve güven vizyonu doğrultusunda attığı adımlarla sektöre öncülük ediyor.

Türkiye’de 2021 yılında toplam 24.000 adet satışın gerçekleştiği kurumsal ikinci el araç pazarında liderlik konumlarını sürdürdüklerini belirten Çalışkan,“Dünyada bölgesel bir oyuncu olma hedefine yönelik yatırımlarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Giderek büyüyen ikinci el sektöründeki ihtiyaçlara cevap verme ve tedarik kanallarını geliştirme stratejisi doğrultusunda, satış kanallarını çeşitlendirmenin ve bayilik ağı oluşturmanın ilk adımını Nisan ayı başında Denizli’de atanOtokoç 2. El, hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve yüksek performans ile bayi sayılarını artırmayı amaçlıyor. Birkan Çalışkan,

2022 sonuna kadar 10, 2026 yılı sonuna kadar ise kademeli olarak toplamda 30 civarında bayiye ulaşarak büyütmeyi hedeflediklerini söyledi.

İkinci el aracı alırken aracın geçmişi hakkında şeffaf bilgilere ulaşabilme, satış sonrası dönemde yaşadığı bir problemde çözüm bulabilmesi ve garanti uygulamaları kurumsal şirketlerin tercih edilmesinde büyük bir rol oynuyor. Çalışkan, “Otokoç2.El olarak online platformlarımız ve Türkiye’de yaygın coğrafyada yer alan showroomlarımızla her markadan geniş ürün yelpazemiz ile hizmet verirken ikinci el ticareti ile uğraşan müşterilerimize ise Otokoç ihale platformumuz ile hizmet sağlamaktayız” dedi.

Birkan Çalışkan, “Otokoç 2.El güvencesi ile sunulan detaylı ve garantili ekspertiz raporlarından kredi seçeneklerine, 7 gün 500 km içinde sorgusuz iade hakkına, aracını değerinde satmak isteyen müşterilere anında nakit ödeme ve takas imkanlarına, temassız satış hizmeti ile tamamen uzaktan yürütülen süreçler ve kapıya araç teslimi uygulamasına kadar uzanan katma değerli hizmetlerimizle müşterilerimize her zaman yanlarında olduğumuzu ve “bizimle ikinci elde istenmeyen sürprizler yaşamayacaklarını” hissettiriyoruz

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.