Hepsiburada yenilikçi çözümlerle büyümesini sürdürecek
İşletmelerin dijital dönüşümünü hızlandırmaları ve online satışlarını artırmaları için kapsamlı hizmetler sunan Hepsiburada, dağıtım kanalını farklı iş modelleriyle genişletiyor.


Müşterilerinin beklenti ve taleplerini hızlı, kolayve inovatif çözümlerle karşılamaya öncelik veren şirket, bu çözümlerle ve yeni yatırımlarıyla büyümeye devam edecek.
Hayatın her alanında güvenilirliği, kalitesi ve hızıyla müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla faaliyetlerini sürdüren Hepsiburada, 2022 yılında da büyümesini sürdürmeyi ve müşteri sayısını, sipariş sıklığını, satıcı sayısını ve ürün yelpazesini artırmayı hedefliyor. Hepsiburada’nın 2021 yılındabir ‘Süper Uygulama’ halini aldığını dile getiren HepsiburadaCMO’su Ender Özgün, “Toplam satış hacmi, aktif satıcı sayısı, aktif müşteri tabanı, sipariş sıklığı başta olmak üzere sektör için kritik öneme sahip tüm göstergelerde güçlü büyümemizi sürdürdük.E-ticarete ilginin katlanarak artacağını bekliyor, hazırlıklarımızı buna göre yapıyoruz. Tüketici sadakati ve müşteri memnuniyetini artırmak adına sürekli çıtayı yükseltmek için çalışıyor ve yatırımlarımızı sürdürüyoruz” diyor.
Hızlı, kaliteli ve güvenli çözümler sunuyor
Pandeminin etkisiyle, online alışverişlerde tüketicilerin ana beklentilerinin hijyen, hızlı teslimat, online sorun çözebilme ve uygun fiyat olarak şekillendiğini kaydeden Özgün; Hepsiburada olarak tüm bu beklentilere, hızlı, kaliteli ve güvenli çözümlerle yanıt verdiklerini belirtiyor. Ayrıca teslimattan kapıdan iadeye, ürün çeşitliliğinden yeni uygulama ve hizmetlere kadar müşterilerin tüm alışverişlerinde hayatlarına dokunmaya odaklandıklarını aktaran Özgün, sözlerine şöyle devam ediyor: “Müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamak için birçok ürün ve hizmet hayata geçirdik; yine bu beklentiler odağıyla var olanların da kapsam ve ağını genişlettik. Türkiye’nin dört bir yanında açtığımız operasyon merkezleriyle, Türkiye’nin her yerine 24 saat içinde teslimatı mümkün kıldık. Hepsiexpress’in ürün çeşitliliği ve kapsamını genişlettik. Hepsijet’in dağıtım ağını Türkiye’nin 81 iline ulaştırdık. Randevulu Kolay İade, Kapında İade gibi inovatif hizmetlerle, müşterilerimize evlerinin konforunda iade hizmeti sunarak pratik ve güvenli bir alışveriş deneyimi yaşamalarını hedefledik.”
KOBİ’lere bilgi ve teknoloji desteği sağlıyor
Pandemi döneminde her 10 işletmeden 7’sinin fiziksel mağazasatışları azalırken,Hepsiburada’nın platformdaki işletmelerin online satışlarını artırmalarına olanak sağladığını belirten Özgün,Hepsiburadaüzerindensatış yapan işletmelerin e-ticaret satışlarındaki artışın ortalama yüzde 40 olduğu bilgisini paylaşıyor.Özgün, “Hepsiburada olarak, platformumuza katıldıklarından itibaren, müşterilerine daha kaliteli hizmet sunmaları ve dijital dönüşümlerini hızlandırmaları için çatımız altında satış yapan işletmelere hem geniş çaplı bilgihem de teknoloji desteği veriyoruz. Ayda 240 milyonu aşan ziyaret sayısıyla görünürlüklerini artırırken, sunduğumuz pazar içgörüleri, eğitimler, e-ticaret lojistiği, kargo hizmetleri ve teknolojik altyapı destekleri ile KOBİ’lerin Türkiye’nintümşehirlerinde yeni müşteriler ile buluşmalarını kolaylaştırıyoruz” diyor.
Deneyimi bütünsel yaklaşımla ele alıyor
Hepsiburada olarak, online alışverişte sürekli değişen, gelişen, çeşitlenen ve önemli ölçüde artan müşteri beklenti ve taleplerini hızlı, kolay, kaliteli ve inovatif çözümlerle karşılamaya öncelik verdiklerini dile getiren Özgün; bu vizyonla, müşterilerin ve tüm paydaşların deneyimini bütünsel bir yaklaşımla ele aldıklarını aktarıyor ve şöyle devam ediyor: “Örneğin teslimat gününde teslimat yerinde hazır bulunma mecburiyetinin e-ticaret alıverişlerinde müşterilerimiz için zaman zaman zorlandıkları bir konu olduğunu fark ettik ve yeni teslimat modelimizHepsimat’ı hayata geçirdik. Hepsimat’ın teslimat ağını her geçen gün yeni iş birlikleriyle büyütüyoruz.” Gelecek dönemlerde de e-ticaret sektörünün, perakende içindeki payını artırmasını ve ekonomide kaldıraç görevi sürdürmesini beklediklerini söyleyen Özgün, sözlerine şöyle son veriyor: “Dijital dönüşümün önümüzdeki dönemde de geleceği şekillendirmeye devam edeceğini söyleyebiliriz. E-ticaretin geleceğini, müşteri ihtiyaçlarına kulak verme, büyük veri, yapay zekâ gibi dijital ve teknolojik gelişmeleri kullanma yeti ve becerisi ile bu ihtiyaçlara uygun çözümler üretmede gösterilecek yaratıcılık belirleyecektir