AssisTT Dijital Köprülerle İstihdam Sağlıyor

Türkiye genelinde 22 ilde, 28 lokasyonda faaliyetlerini sürdüren AssisTT; birçok alanda müşterilerine hizmetler sunuyor.

AssisTT Dijital Köprülerle İstihdam Sağlıyor
kobiaktuel
kobiaktuel
09 Ağustos 2020 Pazar 00:58

Bugün 14 bine yakın çalışanıyla, Türkiye genelinde 22 ilde, 28 lokasyonda faaliyetlerini sürdüren AssisTT; satış ve pazarlamadan yüz yüze hizmete, sosyal medya yönetiminden gelir yönetimine kadar birçok alanda müşterilerine hizmetler sunuyor. Bulut teknolojisi sayesinde işe alım süreçlerini dijital kanallardan gerçekleştirebilen şirket; iyi bir müşteri deneyimini sağlamak için dijital teknolojilere yatırımlarını sürdürüyor.

Bir Türk Telekom iştiraki olan AssisTT; satış-pazarlama, yüz yüze hizmet, sosyal medya yönetimi ve gelir yönetimi gibi birçok alanda müşterilerine çözümler sunan bir iletişim merkezi olarak faaliyet gösteriyor. Türkiye genelinde 22 ilde, 28 lokasyonda, sektörlere özel teknolojik çözümlerle müşterilere çok iyi bir deneyim yaşatmayı hedeflediklerini dile getiren AssisTT Satış Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nimet Güventepe, “14 bine yakın çalışanımızla hizmet veriyoruz. Covid-19 salgını sürecinde, çağrı merkezlerine yönelen yoğun talebi karşılayabilmek için bu yeni dönemde binin üzerinde gence istihdam sağladık” diyor. Güventepe, bu pandemi sürecinin 7 gün 24 saat hizmetin esas olduğu sektörde, iş sürekliliği planları, risk yönetimi, dijitalleşme ve alternatif kanal trendlerini yakalamanın ne kadar önemli olduğunu ortaya koyduğunu vurguluyor ve ekliyor: “Bu süreç başlamadan önce çağrı merkezi çalışanlarının evden de çağrı karşılar hâle gelmesi ve buna imkân tanıyan altyapıların kurulması, sektörde pazar payını korumak ve arttırmak isteyen şirketler için artık senelere yayılan planlar olmaktan çıkıp, bir mecburiyet hâline geldi. Evden çalışma konusunda esnekliği arttıran yönetmelik değişiklikleri de beklediğimiz ve gerçekleşmeye başlayan gelişmeler arasında. Evden çalışma trendinin artmasıyla birlikte sektörde buna özel çözümlerin de yaygınlaşmasını bekliyoruz.”

 

Online Kanallar Üzerinden İstihdam

Sektörü etkileyen bir başka konunun pandemi, deprem gibi olağanüstü durumlarda, mevcut kapasitenin çok üzerinde gelebilecek çağrı hacmini yönetebilmek için alınacak önlemlerin yeniden tasarlanmasının gerekliliği olduğunu vurgulayan Güventepe; alternatif dijital kanalların bu tip beklenmeyen durumlarda bir sigorta görevi görse de insan ile iletişim ihtiyacının her zaman olacağını, insan kaynağı sağlama ve eğitim süreçlerinde çok daha çevik olma gerekliliğinin ortaya çıktığını aktarıyor. Güventepe, sözlerini şöyle sürdürüyor: “AssisTT olarak, geçen yıl yenilediğimiz bulut teknolojisi ile işe alım süreçlerimiz sayesinde Covid-19 döneminde, Türkiye’nin 81 ilinden adaylarla yüz yüze iletişime gerek kalmadan, dijital köprülerle süreçleri tamamlıyoruz. Bugün Türkiye’nin en çok işe alım gerçekleştiren şirketlerinden biriyiz. Her yıl 4 binin üzerinde yeni istihdamı online kanallar üzerinden gerçekleştiriyor ve yeni çalışanlarımızı yine aynı kanallardan eğitime alarak evden çalışma imkânı sağlıyoruz.”

Müşteri Deneyimi Kültürünü Yaygınlaştırıyor

Müşteri deneyiminin önemiyle ilgili de değerlendirmede bulunan Güventepe, “Müşteri deneyimi, sürekli takip edilmesi ve yeni teknolojilerle desteklenmesi gereken bir alan. Müşterilerin düşüncelerini öğrenmenin en etkin yollarından biri ise gerçek zamanlı geri bildirim almaya imkân tanıyan yapay zekâ çözümleri. Chatbot’lar sanal zekânın gelişimine paralel dijital dünyada deneyimler yaratmak noktasında yeni fırsatlar sunuyor. AssisTT olarak, klasik çağrı merkezi hizmetlerinin ötesine geçerek; müşterilerimizde derinleşip yüksek memnuniyetle bağlılık oluşturmak ve eşsiz müşteri deneyimi yaşatmak için tüm çalışanlarımızda müşteri deneyimi kültürünü yaygınlaştırmaya ve canlı tutmaya yönelik programlar düzenliyoruz. Bununla birlikte gerçek zamanlı konuşma, ses, duygu analizi, memnuniyet ölçüm araçları, chatbot gibi çözümlerden de faydalanarak teknolojiyi müşteri odaklı kullanıyoruz” şeklinde açıklamada bulunuyor. Geleceğin müşteri deneyiminin büyük oranda gelişen teknolojilerle şekilleneceğini kaydeden Güventepe, “Şirketler, müşterilerinin hızına yetişmek ve gelişen teknolojilere ayak uydurmak için deneyim ekosistemlerini yeniden kurgulamaya hazırlıklı olmak zorunda. Biz de hem kurumsal hem nihai müşterilerimize benzersiz deneyimler sunabilmek için yenilikleri her zaman takip ediyor, müşterilerimizi keşfetmeye ve beklentilerine uygun yeni deneyimler tasarlamaya devam ediyoruz” diyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Umut - 4 yıl önce
Mükemmel