Garanti Ödeme Sistemleri’nden hızlı, güvenli ve çevreci ödeme çözümleri

Ödeme sistemleri alanında hızlı, pratik ve güvenli çözümler sunan Garanti Ödeme Sistemleri, ürün ve hizmetlerini genişletmeye devam ediyor.

Garanti Ödeme Sistemleri’nden hızlı, güvenli ve çevreci ödeme çözümleri
kobiaktuel
kobiaktuel
07 Mart 2022 Pazartesi 00:15

Nakdi ortadan kaldırma ve ödemeyi görünmez kılma doğrultusunda çalışmalarını sürdüren şirket, yatırımlarını hızla artırıyor.

Türkiye’nin ilk finteklerinden biri olan Garanti Ödeme Sistemleri (GÖSAŞ), bugün aralarında Garanti BBVA’nın da bulunduğu 9 bankaya ödeme altyapısı ve 300’den fazla kuruma ödeme sistemleri danışmanlığı sağlıyor.Yaptıkları yatırımlarla hem bireysel hem de ticari tarafta müşterilere maksimum fayda sağlamayı amaçladıklarını dile getiren Garanti Ödeme Sistemleri (GÖSAŞ) Genel Müdürü Murat Çağrı Süzer, “2021 yılında Türkiye’de kartlı ödemeler yüzde 49 büyüdü. Biz de hem kredi kartı ile yapılan harcamalarda hem de POS cihazlarından geçen ciroda pazar payı alarak sektör liderliğimizi sürdürdük. 2022 yılında da vizyonumuz olan nakdi ortadan kaldırma ve ödemeyi görünmez kılma doğrultusunda çalışmalarımıza devam ediyoruz” diyor ve sözlerine şöyle devam ediyor: “Şu an Türkiye’de kullanımda olan yaklaşık 290 milyon plastik kart var. Bu kartların işlemlerinin geçtiği yüz binlerce POS makinası var. Ödeme sistemlerinin bundan sonraki 10 yılında nakdin ortadan kalkmasının yanı sıra kart plastiğinin ve POS makinalarının da ortadan kalktığı bir gelecek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bütün bu geçiş vakit alacaktır;ancak yatırımlarımızı bu yönde hızla artırıyoruz.Sürdürülebilir bir gelecek bakış açımız ile önemli adımlar atmaya başladık. İlk etapta Çevreci Bonus ürünümüzle kart plastik malzemelerini çevreye duyarlı malzemeler ile değiştiriyoruz.Ödemenin görünmez olması kadar şeffaf olmasına da önem veriyoruz.

E-ticaret sektörüne özel ürünler

Pandemide, ödeme sistemlerialanında temassız ödemelerin ve e-ticaretin öne çıktığını belirten Süzer, "Garanti BBVA Ödeme Sistemleri olarak, bu yeni trendlere en hızlı şekilde uyum sağlamaya, müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda ürün ve hizmetler geliştirmeye çalışıyoruz. Müşterilerimizin e-ticaret deneyimlerini iyileştirmek için ödemeyi kolaylaştıran B2B çözümlerimizisüreçlerimize entegre ettiğimiz bir çalışma prensibimiz var” diyor.Sanal POS altyapısıyla ödemelerin kolaylıkla ve güvenli bir şekilde alınabildiğini; ama bunun daha da pratik ve görünmez hale getirilmesinin amaçlandığını kaydeden Süzer, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Biz burada öncelikle bir kart saklama hizmeti sağlıyoruz. Güvenlik açısından ise en büyük e-ticaret firmaları ile entegre olduğumuz bir sahteciliği önleme (fraud) çözümümüz var. ‘Atalante’ adını verdiğimiz çözümü üye işyerlerimize ücretsiz olarak sunuyoruz. Bu sayede ödeme deneyimde işlemin reddedilmesi ya da bilgilerin çalınması riskini bertaraf ederek işyerini rahatlatırken müşteriyi de korumuş oluyoruz.” Süzer, ayrıca dijital ödeme yöntemi GarantiPay, Kod ile Tahsilat, Garanti Tahsilat Sistemi (GTS) platformu gibi e-ticaret alanında sektör ihtiyaçlarına tümüyle cevap veren geniş bir çerçevedeürün ve çözümler de sunduklarını sözlerine ekliyor.

Anında onaylı kredi kartı çözümü

Pandemi sürecinde yeni regülasyonlara karşı da hızlı adapte olduklarını ifade eden Süzer,Eylül 2020’de Bonus Diji adında bir ürün çıkardıklarını belirtiyor. Süzer, “Bonus Diji’nin üzerinde kart numarası yok. Kaybettiğinizde ya da çaldırdığınızda başkasının kullanma şansı olmayan bir ürün; çünkü kredi kartınızın tüm bilgileri BonusFlaş’ın, Garanti Cep Şubesi’nin içinde. Şifrenizle akıllı telefonunuzdan giriyor, kart bilgilerinizi görüyor, kart saklama ya da Garanti Pay servisini kullanarak ödemenizi yapabiliyorsunuz. Yenilikçi ve yüksek güvenlikli bir ürün. Uzaktan müşteri edinimi teknolojisinin desteğiyle kartınızı alır almaz anında kullanmaya başlayabiliyorsunuz” diyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.