Serap ÖCAL

Serap ÖCAL
Step Media Reklam ve Pazarlama Kurucusu
Sağlık iletişimi ve sürdürülebilir pazarlama
Bütünleşik pazarlama iletişiminin başlıca özelliği, mevcut bütün kontakt noktaları yolu ile tüm hedef kitlelere iletilen tutarlı ve uyumlu mesajlar dizisi olmasıdır. Bütünleşik pazarlama iletişimi, şirketin kendisi, ürünleri ve markaları...
Bütünleşik pazarlama iletişiminin başlıca özelliği, mevcut bütün kontakt noktaları yolu ile tüm hedef kitlelere iletilen tutarlı ve uyumlu mesajlar dizisi olmasıdır. Bütünleşik pazarlama iletişimi, şirketin kendisi, ürünleri ve markaları...
Gelecekte sağlık hizmetlerinin tanıtımı ve sosyal medya
Gelişen teknoloji ile birlikte sağlık sektöründe bulunan önemli lider paydaşlar, hasta deneyimini mükemmelleştirmeyi ve hastaların ihtiyaçlarına en hızlı şekilde cevap vermeyi amaçlıyorlar. Bu hedefe daha düşük maliyet, sürdürülebilir...
Gelişen teknoloji ile birlikte sağlık sektöründe bulunan önemli lider paydaşlar, hasta deneyimini mükemmelleştirmeyi ve hastaların ihtiyaçlarına en hızlı şekilde cevap vermeyi amaçlıyorlar. Bu hedefe daha düşük maliyet, sürdürülebilir...
Sağlık Turizminde Marka Olmak
Pandeminin de etkisi ile sağlık turizminin ekonomik girdileri bu yıl oldukça düştü. Peki, hangi noktalarda yabancı hastalara ulaşmada sorun yaşıyoruz ve dijital anlamada bu sorun ile nasıl mücadele ederiz, ne kadarlık bir hasta ve ekonomik getirisi...
Pandeminin de etkisi ile sağlık turizminin ekonomik girdileri bu yıl oldukça düştü. Peki, hangi noktalarda yabancı hastalara ulaşmada sorun yaşıyoruz ve dijital anlamada bu sorun ile nasıl mücadele ederiz, ne kadarlık bir hasta ve ekonomik getirisi...
Sağlık sektöründe dijital itibar yönetimi
Kurum kültürü olan ya da kurumsallaşmayı hedefleyen şirketler için itibar yönetiminin önemi çok büyüktür. İtibar yönetimini geniş bir yelpazede ele almak daha doğru olacaktır. Bu yelpazenin en kritik öneme sahip olan kısmı ise dijital...
Kurum kültürü olan ya da kurumsallaşmayı hedefleyen şirketler için itibar yönetiminin önemi çok büyüktür. İtibar yönetimini geniş bir yelpazede ele almak daha doğru olacaktır. Bu yelpazenin en kritik öneme sahip olan kısmı ise dijital...
Sosyal Medyanın Hasta Tercihleri Üzerindeki Etkisi
Günümüzde sosyal medya, kitle iletişimine imkân sağlayan yapısı sayesinde sağlık alanında da kişiler ve kurumlar tarafından kullanılan etkili araçlardan birisi hâline geldi. Bu gelişmelere paralel olarak tüketicilerin duygu, düşünce,...
Günümüzde sosyal medya, kitle iletişimine imkân sağlayan yapısı sayesinde sağlık alanında da kişiler ve kurumlar tarafından kullanılan etkili araçlardan birisi hâline geldi. Bu gelişmelere paralel olarak tüketicilerin duygu, düşünce,...
Covid-19 Pandemisi İle Mücadelede Türk Sağlık Sistemi
Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi ile mücadele sürecinde, ülkelerin sağlık sistemleri kadar, sağlık hizmetlerinin acil durumlarla mücadele etme kapasiteleri de büyük bir sınavdan geçiyor. Bu süreçte, görevli kuruluşların...
Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi ile mücadele sürecinde, ülkelerin sağlık sistemleri kadar, sağlık hizmetlerinin acil durumlarla mücadele etme kapasiteleri de büyük bir sınavdan geçiyor. Bu süreçte, görevli kuruluşların...
Sağlığın Dijital Dönüşümü
Bundan birkaç yıl önce, online sağlık danışmanlığı, giyilebilir sağlık teknolojileri ve yapay zekâ kavramları soyut birer araştırma konusu gibi algılanabiliyordu. Bu teknolojik dönüşümler, Covid-19 pandemisi sürecinde hayatımıza giren...
Bundan birkaç yıl önce, online sağlık danışmanlığı, giyilebilir sağlık teknolojileri ve yapay zekâ kavramları soyut birer araştırma konusu gibi algılanabiliyordu. Bu teknolojik dönüşümler, Covid-19 pandemisi sürecinde hayatımıza giren...
Değişen Sağlık Düzeni
Koronavirüs salgını tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de birçok sektörü olumsuz etkiledi. Sosyal izolasyon ve hijyen kurallarına uyarak, virüsün bulaşma ihtimali en aza indirgenebiliyor. Salgın ile mücadelede en çok uğraşı veren, ancak...
Koronavirüs salgını tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de birçok sektörü olumsuz etkiledi. Sosyal izolasyon ve hijyen kurallarına uyarak, virüsün bulaşma ihtimali en aza indirgenebiliyor. Salgın ile mücadelede en çok uğraşı veren, ancak...
Koronavirüsün Bize Hatırlattıkları ve Kriz İletişimi
Gündemimiz bugünlerde koronavirüs gibi görünse de, birçok sorunla ve artan riskle karşı karşıyayız. Bu sıkıntılı dönemlerin etkin yönetimi ise büyük ölçüde iyi bir iletişime bağlı. Hepimiz için zor günler... Politik, ekonomik, çevresel...
Gündemimiz bugünlerde koronavirüs gibi görünse de, birçok sorunla ve artan riskle karşı karşıyayız. Bu sıkıntılı dönemlerin etkin yönetimi ise büyük ölçüde iyi bir iletişime bağlı. Hepimiz için zor günler... Politik, ekonomik, çevresel...
MARKA EKONOMİSİ VE KÂRLILIK
Marka ekonomisinin katma değeri; marka ile satış yapan perakende firmasının yarattığı katma değer, birçok unsurun yarattığı ek değerlerden oluşur. Marka ekonomisi uygulamasında İtalya ve İspanya iyi bir örnektir. Hızlı kentleşme oranına...
Marka ekonomisinin katma değeri; marka ile satış yapan perakende firmasının yarattığı katma değer, birçok unsurun yarattığı ek değerlerden oluşur. Marka ekonomisi uygulamasında İtalya ve İspanya iyi bir örnektir. Hızlı kentleşme oranına...
KURUMSAL İTİBAR VE MARKALAŞMA
Bugün kurumların sahip olduğu en önemli soyut değerlerin başında gelen itibar, kurumun karşı karşıya kaldığı tüm risklerden etkileniyor. Çalışanların niteliklerinden ürünlerin kalitesine, finansal performanstan kurumsal kültüre kadar...
Bugün kurumların sahip olduğu en önemli soyut değerlerin başında gelen itibar, kurumun karşı karşıya kaldığı tüm risklerden etkileniyor. Çalışanların niteliklerinden ürünlerin kalitesine, finansal performanstan kurumsal kültüre kadar...
SAĞLIKTA TÜRKİYE MARKASI OLABİLMEK
Türkiye, yüksek hizmet kalitesi ve maliyet avantajı nedeniyle sağlık turistlerinin ilgisini çekiyor. Sağlık turizmi sektöründe avantajlı bir konuma sahip olan ülkemiz, yaygın pek çok operasyon için rekabetçi fiyatlar da sunuyor. Giderek artan...
Türkiye, yüksek hizmet kalitesi ve maliyet avantajı nedeniyle sağlık turistlerinin ilgisini çekiyor. Sağlık turizmi sektöründe avantajlı bir konuma sahip olan ülkemiz, yaygın pek çok operasyon için rekabetçi fiyatlar da sunuyor. Giderek artan...
MARKALAŞMANIN ZİRVESİ: DEBRADING
Logosunu göstermeden kullanıcısına hatırlatabilen bir marka, kurumsal itibar yönetiminin zirvesine doğru adımlar atmış demektir. Yeni müşteriler kazanmanın ve farklılaşmanın bir yolu olarak debrading, tüm zamanların en trend pazarlama uygulaması...
Logosunu göstermeden kullanıcısına hatırlatabilen bir marka, kurumsal itibar yönetiminin zirvesine doğru adımlar atmış demektir. Yeni müşteriler kazanmanın ve farklılaşmanın bir yolu olarak debrading, tüm zamanların en trend pazarlama uygulaması...
SAĞLIK SEKTÖRÜNDE MARKALAŞMA
Sağlık hizmetlerinde, güçlü bir marka olabilmek için hastanelerin diğer rakiplerinden farklı olarak birtakım kavramları algılamaları gerekir. Doktorlar da kendilerini diğer hizmet alıcılara tanıtmak ve daha fazla kişiye ulaşmak için markalaşma...
Sağlık hizmetlerinde, güçlü bir marka olabilmek için hastanelerin diğer rakiplerinden farklı olarak birtakım kavramları algılamaları gerekir. Doktorlar da kendilerini diğer hizmet alıcılara tanıtmak ve daha fazla kişiye ulaşmak için markalaşma...