Edenred’den 400 restorana Android POS desteği

Edenred’in pandeminin hemen başlangıcında hayata geçirdiği “More Than Ever” (Her Zamankinden Daha Fazla) isimli yardım fonu kapsamında, Türkiye'de Ticket Restaurant yemek kartı üyesi 400 restorana yeni nesil Android tabanlı POS terminalleri verildi.

Edenred’den 400 restorana Android POS desteği
kobiaktuel
kobiaktuel
07 Ocak 2022 Cuma 22:21

Pandemide zorlanan küçük işletmelere yeni nesil yazar kasa POS cihazı Android POS’u hediye eden Edenred, bu teknoloji ile hem tasarruf hem de kolaylık sağlıyor.

2020 yılında başlayan küresel salgın kapsamında alınan tedbirler nedeniyle aylarca kapalı kalan, yalnızca paket servis ve gel al siparişlerle ayakta kalmaya çalışan restoranlar en çok zorlanan meslek gruplarından biri oldu. Var oluş amacını “Bağları zenginleştirerek güçlendiriyoruz. Daima, daha iyisi için.” olarak tanımlayan ve sorumlu bakış açısıyla ideal dünyaya katkıda bulunmayı hedefleyen Edenred, pandeminin getirdiği şartları hafifletmek amacıyla hayata geçirdiği “More Than Ever” (Her Zamankinden Daha Fazla) isimli yardım fonu aracılığıyla zorlanan ve desteğe her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyan bu küçük işletmelerin yanında oluyor. Dünya çapında yürüttüğü birçok kurumsal sosyal sorumluluk projesinin haricinde tamamen pandeminin yarattığı etkilere yönelik oluşturulan bu fon aracılığıyla şimdiye kadar üç kıtada 70 girişimi destekleyen şirket; Türkiye’de 400 restorana içerisinde Android yazılım bulunan, yeni nesil POS cihazları hediye etti. Android POS’lar sayesinde bu restoranların tek bir cihaz ile müşterilerinden aldıkları mobil temassız ödeme talebi başta olmak üzere yeni nesil tüm ödeme seçeneklerine cevap verebilir hale gelmesi bekleniyor. Edenred teknolojinin yardımıyla işletmelerin rakipleri arasından sıyrılmalarına ve müşterileri tarafından tercih sebebi olmalarına katkıda bulunabilmeyi hedefliyor.

“Sürdürülebilir başarı için çağın gerekliliklerine uyum şart”

Pandemi koşullarıyla birlikte tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarında da bir değişim meydana geldiğini ve işletmelerin bu değişimi iyi anlaması gerektiğini belirten Edenred Türkiye CEO’su Selçuk Boztepe, “Tüm dünyada dijitalleşmenin başrolde olduğu günlerden geçiyoruz. Şimdiye kadar cep telefonu ile mobil ödeme yapmamış pek çok kullanıcının dahi bu sürece uyum sağladığını görüyoruz. Önümüzdeki dönemde yeni teknolojilere olan talebin daha da artacağını ve dijitalleşmenin hızla devam edeceğini öngörmek hiç zor değil. İşletmelerin de bu bakış açısıyla online sipariş, mobil ödeme ve yeni nesil ödeme seçenekleri gibi konulara daha fazla yatırım yapmaları gerekiyor. Bu alanlarda çağın gerekliliklerini sağlayan, teknolojinin sunduklarından yararlanan işletmelerin rakiplerinden ayrılarak tüketici nezdinde sürdürülebilir bir başarı yakalayacağını düşünüyoruz” diyor. Boztepe, Ticket Restaurant yemek kartı üyesi 400 işletmeye hediye ettikleri yüksek güvenlik standartlarına sahip Android POS cihazları sayesinde, bu işletmelere teknolojiyi hediye ettiklerini ve işletmelerin böylece mobil ödeme alabilmelerine bir nebze de olsa destek olmayı amaçladıklarını ifade ediyor.

Sektörel ve ticari ihtiyaçlara göre kişiselleştirilebilecek

Android POS cihazları sayesinde üye restoranların, hem yazar kasa hem de ayrı bir ödeme kaydedici cihaz alma masrafından kurtulduklarını kaydeden Boztepe; tek bir cihaz ile yeni nesil tüm ödeme seçeneklerine cevap verebilir hale geldiklerini, diğer cihazlara göre çok daha hafif olan Android POS’un, hem paket servis hizmetinde hem de restoranlarda rahatça kullanılabildiğini aktarıyor. Ayrıca Android teknolojisinin açık platform özelliği sayesinde üye restoranların, cihazlarını sektörel ve ticari ihtiyaçlarına göre kişiselleştirebileceklerini sözlerine ekliyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.