Yeni ürün geliştirme stratejilerimizle, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyoruz

Türkiye’nin lider online iş yeri marketi olarak tanımlanan Avansas, günümüzde 5 binden fazla ürün çeşidiyle ve bir milyonu aşkın müşterisiyle her geçen büyümeye devam ediyor. Avansas Genel Müdürü Ahmet Güleç, uygun fiyatlı, hızlı ve güvenilir alışverişin ayrıntılarını Kobi Aktüel’e anlatarak, sorularımızı yanıtladı.

Yeni ürün geliştirme stratejilerimizle, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyoruz
kobiaktuel
kobiaktuel
02 Ekim 2024 Çarşamba 14:57

Avansas’ı kısaca anlatır mısınız?

Avansas olarak; iş yeri ihtiyaçlarını tek bir çatı altında karşılamayı amaçlayan Türkiye’nin lider online işyeri marketiyiz. 2009 yılında 18 çalışan ve 300 çeşit ürünle küçük bir depoda başlayan yolculuğumuzda, bugün 600’ün üzerinde çalışan, 5 binden fazla ürün çeşidi ve bir milyonu aşkın müşterimizle büyümeye devam ediyoruz. Amacımız işyerlerine; uygun fiyatlarla, hızlı ve güvenilir bir alışveriş deneyimi sunmak.

Avansas'ın operasyonel altyapısının büyüklüğü ve bu altyapının sektördeki diğer oyunculara kıyasla sağladığı avantajlar hakkında bilgi verir misiniz?

15 yıllık köklü bir marka olarak, iş yerlerine maliyet ve zaman tasarrufu sağlamak, alışveriş süreçlerini hızlandırmak ve ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunmak için çalışıyoruz. Bu doğrultuda, Türkiye’de iş yeri ihtiyaçlarını online bir platforma taşıyarak, iş yeri alışverişlerinde fiziksel alışverişin dijitale evrilmesini sağladık.

Müşterilerimiz bizimle çalışarak;

•            Uygun fiyat

•            Bir iş gününde teslimat (24 şehirde Avansas araç ve personelleriyle)

•            Tek depodan, tek faturayla nakliyat

•            Dijital sipariş/onay ve raporlama sistemi (Avansaspro’da)

•            Fiziksel alışverişe göre yakıt ve zaman tasarrufu

•            Uygun kalite ve fiyatta 480’den fazla Avansas markalı ürün

•            Müşteriye özel atanan müşteri temsilcisi (Avansaspro’da)

gibi avantajlarla hem zamandan hem de maliyetten tasarruf sağlıyor.

“Avansas markalı ürünle müşterilerimizin işletme maliyetlerini gözle görülür oranlarda düşürüyoruz”

Avansas PRO ve PL ürünleri hakkında bize biraz bilgi verebilir misiniz? Bu ürünler, iş yerlerinde verimliliği nasıl artırıyor?

Avansaspro, 50’den fazla çalışanı olan işletmelere yönelik sunulan özel bir Avansas sistemidir. Bu sisteme üye olan müşteriler, ek ve eşsiz hizmetlerden faydalanabilirler.

Avansaspro müşterileri;

•            Kendilerine özel bir satış destek ekibinden sürekli iletişim desteği alır,

•            Türkiye genelindeki tüm lokasyonlarda özel fiyat avantajlarından yararlanır,

•            Stoklama maliyetlerini düşürür,

•            Sipariş onay mekanizmaları, bütçe kontrolü ve gelişmiş raporlama gibi avantajlardan faydalanır.

Ek olarak alanında uzman saha ekibimiz, piyasayı sürekli olarak takip ederek en doğru ürünleri en rekabetçi fiyatlarla bu müşterilerimize sunar. Kırtasiyeden temizliğe, gıdadan mobilyaya kadar 7 ana kategoride 480’den fazla yüksek kalite Avansas markalı ürünle müşterilerimizin işletme maliyetlerini gözle görülür oranlarda düşürüyoruz. Ürünlerin fiyatlarını yükseltecek tüm gereksiz harcamalardan kaçınıyor, doğrudan ürünleri üreticiden işyerlerine teslim ediyoruz. Müşterilerimizin, Avansas markalı ürünleri tercih ederek ambalaja ve markaya değil, en uygun maliyetle kaliteli ürünlerin kendisine para ödemesini ve bu sayede satın aldıkça tasarruf elde etmesini istiyoruz. Baskı ve matbaa konusunda da iddialıyız. Müşterilerimiz, baskılı ürünlerde yüzlerce ürünü tek seferde almak zorunda kalmadan sadece ihtiyacı kadarını satın alabilir. Hazır tasarım seçeneklerinden kedisine en uygun olanı seçebilir veya kendi tasarımını yükleyebilir. Matbaaya gitmesine gerek kalmadan işlerinin tüm ihtiyaçlarını ve baskılı ürünlerini tek sepette toplayabilir.

Sektördeki liderliğinizi nasıl tanımlarsınız? Rakipsiz operasyonel altyapınızın sağladığı avantajlar neler?

Sektördeki liderliğimizi, geniş ürün yelpazemiz, hızlı teslimat ağımız ve müşteri odaklı hizmet anlayışımızla tanımlıyoruz. Güçlü operasyonel altyapımız sayesinde, müşterilerimize tek depodan, hızlı ve güvenilir teslimat imkanı sunuyoruz. Dijital platformumuz, işyerlerinin alışveriş süreçlerini kolaylaştırıyor ve zaman tasarrufu sağlıyor. Ayrıca, 100 kişilik saha ekibimizle sürekli olarak piyasa ihtiyaçlarını takip ederek en doğru ürünleri sunuyoruz.

KOBİ'ler için alışveriş yaparken verimlilik ve maliyet yönetiminin önemi hakkında ne düşünüyorsunuz? Avansas bu konuda nasıl bir çözüm sunuyor?

KOBİ’ler için verimlilik ve maliyet yönetimi kritik öneme sahip. Avansas olarak, bu işletmelere geniş ürün yelpazesi, uygun fiyatlar ve hızlı teslimat avantajları sunuyoruz. Tek depodan nakliyat, dijital sipariş ve onay sistemi gibi özelliklerle iş süreçlerini kolaylaştırıyoruz. Bu sayede KOBİ’ler, ihtiyaçlarına en uygun ürünleri en hızlı şekilde temin edebiliyor ve maliyetlerini kontrol altında tutabiliyorlar.

Avansas olarak verimlilik artırma stratejileriniz nelerdir?

Verimlilik artırma stratejilerimiz arasında dijitalleşme, lojistik optimizasyon ve uygun maliyetlerle ürün tedariği yer alıyor. AvansasPRO sistemi ile müşterilerimize sipariş onay mekanizmaları, bütçe kontrolü ve raporlama gibi hizmetler sunarak iş süreçlerini daha verimli hale getiriyoruz. Ayrıca, doğrudan üreticiden işyerlerine teslimat yaparak, gereksiz maliyetleri ortadan kaldırıyoruz.

“Tüm tedarik zincirini görünür hale getirerek eksiksiz ve tam zamanında teslimat oranlarımızı artırdık”

Yeni dönem operasyonel altyapınızda hangi yenilikleri getirdiniz? Bu yenilikler müşterilerinizin iş süreçlerini nasıl etkiliyor?

Yeni dönem operasyonel altyapımızda, toplamadan paketlemeye, yüklemeden müşteriye teslimata kadar tüm süreci dijitalleştirerek uçtan uca dijital tedarik zinciri altyapısını kurduk. Bu sayede hem operasyonlarımızı daha verimli hale getirdik, hem de tüm tedarik zincirini görünür hale getirerek eksiksiz ve tam zamanında teslimat oranlarımızı artırdık. Bu yeniliklerin hepsi müşterilerimize zaman ve maliyet tasarrufu kazandırmaya devam edecek.

Gelecek dönemde Avansas'ı nasıl bir büyüme ve gelişim planı bekliyor? Yeni projeler veya ürün geliştirme stratejileriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?

Gelecek dönemde, tek hedefimiz büyüme. Hizmet verdiğimiz tüm sektörlerin kendine has ihtiyaçları ve ürün arayışları var. Sektörlere özel ürünler konusunda derinleşerek, müşteri sayımızı, sipariş sayımızı ve hacmimizi artırmayı planlıyoruz. Ayrıca, teknolojik altyapımıza yatırım yapmaya devam ederek, işyeri alışveriş deneyimini daha da iyileştirmeyi amaçlıyoruz. Yeni ürün geliştirme stratejilerimizle, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyoruz.

Müşteri memnuniyeti ve destek süreçleriniz hakkında bilgi verir misiniz? Avansas olarak müşteri geri dönüşlerini nasıl yönetiyorsunuz?

Müşteri memnuniyeti en büyük önceliklerimizden biri. Avansas olarak, müşterilerimize özel atanan müşteri temsilcileri ve satış destek ekibimizle sürekli iletişim desteği sağlıyoruz. Müşteri geri dönüşlerini dikkatle takip ederek, hizmet kalitemizi sürekli olarak iyileştirmeye çalışıyoruz. Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için, geri bildirimleri değerlendiriyor ve operasyonel süreçlerimizde gerekli düzenlemeleri yapıyoruz.

“Ürün portföyümüzü oluştururken, çevreye duyarlı ve sağlıklı ürünleri önceliklendiriyoruz”

Avansas’ın sosyal sorumluluk projeleri veya sürdürülebilirlik hedefleri var mı?

Avansas olarak sosyal sorumluluk projelerine ve sürdürülebilirlik hedeflerine büyük önem veriyoruz. Ürün portföyümüzü oluştururken, çevreye duyarlı ve sağlıklı ürünleri önceliklendiriyoruz. İşyerlerinde kullanılan malzemelerin çevre dostu olmasına, geri dönüştürülebilir malzemelerden üretilmesine ve sürdürülebilir kaynaklardan temin edilmesine özen gösteriyoruz. Özellikle kırtasiye ürünlerimizde, toksik olmayan kimyasalların kullanıldığı, insan sağlığına zarar vermeyen ürünlere yer veriyoruz. Bu sayede hem insan sağlığını korumaya hem de doğayı koruma bilincini yaymaya katkıda bulunuyoruz. Ayrıca, topluma ve çevreye katkı sağlayacak projelere de destek veriyoruz. Doğal afetlerde hızlı bir şekilde yardım organizasyonlarına katılarak, bölgedeki ihtiyaçların karşılanması için elimizden geleni yapıyoruz. Afet bölgelerine temel ihtiyaç malzemeleri ve işyeri malzemeleri ulaştırarak, iş yerlerinin ve toplulukların daha hızlı toparlanmasına yardımcı oluyoruz. Bu yaklaşımımızla, yalnızca bir işyeri marketi olmanın ötesine geçiyor, toplumsal dayanışmayı güçlendiren bir marka olma vizyonuyla hareket ediyoruz.

Eklemek istedikleriniz var mı?

Avansas olarak, işyerlerinin tüm ihtiyaçlarını karşılamak ve onlara en iyi alışveriş deneyimini sunmak için çalışıyoruz. Gelecekte de yenilikçi hizmetlerimizle sektörde öncü olmayı, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ve Türkiye’de işyeri alışverişini dijitalleştirerek kolaylaştırmayı hedefliyoruz.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.