MİLLENİCOM HİZMET PORTFÖYÜNÜ GENİŞLETMEYE DEVAM EDECEK

Telekom sektörünün önde gelen şirketlerinden olan Millenicom, mevcut ürünlerini destekleyecek bulut teknolojileri, veri merkezi hizmetleri ve Bulut Santral API özellikleri ile hizmet portföyünü genişletmeyi planlıyor.

MİLLENİCOM HİZMET PORTFÖYÜNÜ GENİŞLETMEYE DEVAM EDECEK
kobiaktuel
kobiaktuel
10 Haziran 2019 Pazartesi 14:25

Müşterilerine telekom ve iletişim hizmetleri sunan Millenicom; uygun fiyat avantajlı ve kaliteli bir internet ile kullanıcıları dünyaya bağlıyor. Millenicom Türkiye Kurumsal Satış ve Pazarlama Direktörü Petek Öztürk, “Kurumsal hizmetler çerçevesinde veri iletişimi hizmetleri kapsamında DSL, Fiber ve Metro Ethernet internet bağlantı hizmetleri; ses hizmetleri kapsamında geleneksel ses hizmeti olarak toptan hat kiralama ve internet üzerinden sağlanan ses hizmeti olarak VoIP (Voice Over IP) çözümlerini müşterilerimizle buluşturuyoruz. Bulut hizmetleri kapsamında, müşteri lokasyonuna kurulu olan fiziksel bir santralin tüm özelliklerini en modern teknolojiler ile buluta taşıyan Bulut Santral ve 5651 yasasına uygun Hotspot ve analitik data hizmetlerini tek potada barındıran Bulut Wi-Fi hizmetleri veriyoruz” diyor. 2019 yılında, kurumsal pazarda piyasaya uygun fiyatlarla ve farklılaşan ürünleriyle büyümeye devam edeceklerini belirten Öztürk; mevcut ürünlerini destekleyecek bulut teknolojileri, veri merkezi hizmetleri ve Bulut Santral API özellikleri ile hizmet portföyünü genişletmeyi planladıklarını dile getiriyor.

Yenilikçi Çözümlerin Temelinde Büyük Verinin Analizi Var

Öztürk, Millenicom’un içinde bulunduğu telekomünikasyon sektörünü yarınlara taşıyacak olan çözümlerin tamamının, büyük verinin (Big Data) titizlikle analiz edilerek sisteme dâhil edilebilmesine bağlı olduğunu vurguluyor. “Mobil teknolojiler, bulut teknoloji, nesnelerin interneti, yapay zekâ, dijital ödemeler ve tüm yenilikçi çözümlerin temelinde büyük verinin analizi bulunuyor. Biz de tüm aksiyonlarımızı ve stratejimizi bu doğrultuda belirliyoruz” diyen Öztürk, önümüzdeki dönemde bu alanlara gerçekleştirecekleri yatırımları artırarak sürdürmeyi planladıklarını açıklıyor.

Internet Kullanımının Artması Bekleniyor

Dijital teknolojilerdeki son trendler konusunda da konuşan Öztürk, 2019’da internetten izlenen içeriklerin televizyondan izlenenlerle aynı seviyeye gelmesinin beklendiğini, internetin yayılım açısından televizyonu yakalayacağını ve internet kullanımının artacağını söylüyor. Öztürk, “TÜİK'in son bilişim teknolojileri kullanım araştırması gösteriyor ki, 16-24 yaş grubundaki gençlerde internet kullanımı hem kadın hem de erkekler için giderek yükseliyor. 2017'de bu yaş grubundaki gençlerin yüzde 90'ı internet kullanırken, bu oran 2018'de yüzde 93'e yükselmiş. Buna bağlı olarak video içerikler ve video reklamlarda artmaya devam edecektir. Biz de Millenicom olarak dijital platformlarda yerimizi alarak, video içeriklerimizi sosyal medya kanalları üzerinden insanlara ulaştırıyoruz” şeklinde açıklamada bulunuyor. Bunun yanı sıra chatbot ve yapay zekânın yaygınlaşacağını ön gördüklerini belirten Öztürk, Millenicom olarak yapay zekâ teknolojilerini kullanarak WhatsApp üzerinden müşterilerle etkileşime geçtiklerini söylüyor. Öztürk, “İş hayatında yeni bir dönem başlatan yapay zekâ teknolojileri; birçok sektöre sağladığı farklı çözümlerle, şirketlerin iş hacminin büyümesini, hata oranlarının azalmasını ve verinin gücüyle daha planlı ve koordine hareket etmelerini sağlıyor. Artan veri ve belirlenecek yeni ihtiyaçlarla daha da verimli çalışmaya odaklanacağımız günler yaklaşıyor” diyerek sözlerini tamamlıyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.