İhtiyaca özel farklılaştırılabilen çözümler öne çıkıyor
DCM Danışmanlık, eğitim, işe alım, performans yönetimi ve gelişimi gibi alanlarda yönetim ve danışmanlık hizmeti sunuyor.


Koçluk, analiz ve eğitim gibi hizmetleri dijital olarak sunabildiklerini söyleyen DCM Danışmanlık Kurucusu Derya Çorbacıoğlu Mazlum, önümüzdeki dönemlerde baştan sona danışmanlık vermeyi amaçladıklarını anlatıyor.
DCM Danışmanlık, İK ve organizasyonel gelişim alanlarında profesyonel koçluk, eğitim ve danışmanlık hizmetleri veriyor. Bireylerin ve kurumların maksimum potansiyellerini açığa çıkarmayı, bunu en üst düzeyde gerçekleştirmeyi ve pozitif değişimi kalıcı kılma sürecinde onlara eşlik etmeyi hedeflediklerini dile getiren DCM Danışmanlık Kurucusu Derya Çorbacıoğlu Mazlum; kurumlarda bilimsel objektif analizler ile sonuçlar ışığında eğitim, gelişim, pozisyonlandırma, işe alım, performans yönetimi ve gelişimi alanlarında yönetim ve danışmanlıklar sunduklarını belirtiyor.
KOBİ’lere özel çözümler
Mazlum, “İşletmeler bizlerle çalışırken, en kıymetli kaynak olan insanı bilimsel ve objektif bir analiz ile tanıma, şirket kurumsal iklimine hâkim olma ve elbette vizyon ve misyonları uyarınca personel gelişimi konusunda yapmaları gereken çalışmaları ve uygulamaları alabiliyorlar. Bu uygulamaları hem beyaz hem de mavi yaka için farklılaştırılmış olarak sunuyoruz; diğer taraftan gelişim asla bitmeyen ve tamamlanmayan bir yolculuk olduğu için yönetim ekibi kendini ölçebilme ve hizalama şansı buluyor ve potansiyelinin maksimum düzeyde tüm yaşam alanlarında gerçekleştirebiliyor” diyor. Mazlum, şirketin KOBİ’lere yönelik hizmetleriyle ilgili şu bilgileri veriyor: “Öncelikle KOBİ’nin kurum iklim analizini yapıyoruz ve gelişim, kârlılık, maksimum optimizasyon için ihtiyaçlarını belirliyor ve önceliklendirilmiş zaman planı ile uygulamalarını gerçekleştiriyoruz. Özetle analizler, raporlar, danışmanlıklar, koçluk çalışmaları, mentörlük çalışmaları ve eğitim uygulamaları yapıyoruz.”
Tüm hizmetlerini dijital çözümlerle sunuyor
Mazlum, pandemi sürecinde iş modellerinin değişmesi ile şirketlerde öncelikle uzaktan ekip yönetimleri, yeniyi ve geleceği okuyabilme eğitimleri ile personelin sürece en iyi şekilde uyumlanması için çalışmalar gerçekleştirdiklerini dile getiriyor ve ekliyor: “Tüm hizmetlerimiz dijitalde de çalışıyor, bu sayede dijitalleşme aşamasının başındaki müşterilerimize hazır dijital paketlerimiz ile de hizmet sunabiliyoruz.” Mazlum, koçluk, analiz ve eğitim çözümlerinin pandemi öncesinde de çevrim içi olarak sağlanabildiğini, salgın döneminde yüz yüze sınıf içinde yaptıkları oyunlu eğitim uygulamalarını da dijital versiyonlara dönüştürdüklerini aktarıyor.
İnsan kaynağı maksimum potansiyelinde değerlendirilecek
“Bizim hedefimiz, hem dijital hem standart hizmetlerimiz ve farklı sektörlerde birikimi olan danışman havuzumuzla KOBİ’lerin İK ve Eğitim departmanlarının tüm hizmetlerini tek paket içerisinde sunmak” diyen Mazlum; alanlarında baştan sona danışmanlık vermeyi amaçladıklarını belirtiyor. Mazlum, sözlerini şöyle tamamlıyor: “Hem İK hem de eğitim ve gelişim alanında oldukça güçlüyüz ve iyi çözümler sunuyoruz. Sektörde önümüzdeki dönemlerde insan kaynağının mutlaka doğru kullanılması gerekeceğine; otomasyon ve dijital yeniliklerle insan dışı kaynağın efektif yönetimi yapılabilirken, insan kaynağının da maksimum potansiyelinde değerlendirilmesi gerekeceğine inanıyorum.”