Kişisel Sağlık alanındaki ürünlerimizle insanların kendi sağlıklarının kontrollerini kendi ellerine almalarına yardımcı oluyoru

Philips Kişisel Sağlık Türkiye Ülke Müdürü Sinan Kebapcı, Kobi Aktüel’in sorularını yanıtlayarak, Philips’in tüketici odaklı inovasyon anlayışından bahsetti

Kişisel Sağlık alanındaki ürünlerimizle insanların kendi sağlıklarının kontrollerini kendi ellerine almalarına yardımcı oluyoru
kobiaktuel
kobiaktuel
05 Aralık 2023 Salı 13:24

Philips’i rakiplerinden ayıran özellikleri nelerdir?

Philips’te, insanların sağlıklı kalmalarına ve yaşam kalitelerini artırmalarına destek olmak için tedavi kadar önleyici sağlığın önemini vurguluyor; sağlığı hem fiziksel hem de mental olarak bir bütünlük içerisinde ele alıyoruz. Buradaki temel amacımız bireylerin kendi sağlıklarını kendi kontrollerine almalarına yardımcı olmak. Sektörümüzde pazar lideri olmayı elbette önemsiyoruz fakat önceliğimiz bireylerin hayatlarını iyileştirmek. Anne karnından başlayarak, yaşamları boyunca bireylerin daha sağlıklı bir hayat sürdürebilmeleri için hedeflerimizi belirliyor, 2030 yılına kadar her yıl 2,5 milyar insanın hayatını iyileştirmeyi amaçlıyoruz. Bu amacımız doğrultusunda, anlamlı inovasyonlar ve insan odaklı yaklaşımımız ile tüketicilerimizin ihtiyaçlarını ön planda tutuyor ve buna göre projelerimizi şekillendiriyoruz.

Her geçen gün artan ürün çeşitleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Kişisel Sağlık alanında 250 milyonun üzerinde ürünü tüketicilerle buluşturarak, hayatlarına dokunuyoruz. Philips Kişisel Sağlık İş Birimi olarak, faaliyet gösterdiğimiz 4 farklı alan var. Kadın bakım ürün portföyümüzde IPL teknolojisinden, günlük kullanımın vazgeçilmezi epilatörlere, saç düzleştiricilerine kadar ürünlerimiz bulunuyor. Erkek bakımda ise erkeklerin hayatlarını kolaylaştıran, daha sağlıklı ve iyi hissetmelerini sağlayan saç ve sakal şekillendiricileri gibi ürünlerimiz var. Aynı zamanda, ağız ve diş sağlığına yönelik olan Sonicare elektrikli diş fırçaları ve diş arası temizleyicilerinin yer aldığı kategorimiz bulunuyor. 38 yılı aşkın süredir Philips Avent markamız ile de ebeveynlerin ve bebeklerinin, doğumdan itibaren tüm deneyimlerinin yanında oluyoruz. Bu alandaki portföyümüzde ise göğüs pompası, buharlı pişirici, sterilizatör, bebek telsizi, biberon ısıtıcı, biberon, emzik çeşitleri ve emzirme destek ürünleri gibi anne- bebek sağlığına iyi gelecek ürünler sunuyoruz. Kişisel Sağlık alanındaki her ürünümüz, kişisel bakım ve anne-bebek sağlığı alanlarında insanların yaşam kalitesini artırmak ve günlük yaşamlarını daha kolay hale getirmek için tasarlanıyor

Sektörde ürünlerinizin tercih edilme sebebi nedir?

Philips olarak, globalde 132, Türkiye’de ise 93 yıldır faaliyet gösteriyoruz. Ülkemizdeki köklü geçmişimiz sayesinde Türk tüketicimizi yakından tanıyoruz. Bugün gururla söyleyebiliriz ki Türkiye’de hemen hemen her hanede bir Philips ürünü bulunuyor. Sağlık alanındaki birikimimizi tüketicilerimizin beklentileri ve günümüzün trendleri ile birleştirerek, kişisel sağlık alanındaki ihtiyaçlarını destekliyoruz. Hizmet verdiğimiz kategorilerin tümünde tüketicilerimizin beklentilerini ve tüketim alışkanlıklarını anlayarak çözüm üretiyor, ürün ve hizmet modellerimizi insanların hayatlarını iyileştirmek amacıyla geliştiriyoruz. Bu yaklaşımımız sayesinde güven oluşturuyor, tüketici sadakati sağlıyoruz.

Philips'in Kişisel Sağlık alanında yurt içi ve yurt dışı pazarındaki başarısının temelinedir?

Kişisel Sağlık alanında farklı kategorilerde lider şirketlerden biriyiz. İnsan merkezli inovasyon anlayışımız doğrultusunda, kişisel sağlık çözümlerimizde ileri teknolojiden, klinik sonuçlardan ve tüketici iç görülerinden faydalanıyoruz. Tüketicilerimizin deneyimlerine önem veriyor, ürün satın alımından, satın alma sonrası desteğe kadar üstün bir deneyim yaşamalarını sağlıyoruz. Bu sayede hem kadın bakım hem de erkek bakım kategorilerinde açık ara pazar lideri konumumuz ile Türk tüketicilerinin en çok tercih ettiği markayız.

E-ticaret sektöründeki yükselişin sektörünüze katkılarına değinir misiniz? Ürünleriniz en çok online platformlardan mı yoksa mağazalarınız aracılığıyla mı satışı gerçekleştiriliyor?

Günümüzde, dijitalleşme ve teknolojik ilerlemelerle birlikte e-ticaret sektörü hızla büyüyor ve tüketicilerin alışveriş alışkanlıkları önemli ölçüde değişiyor. Özellikle pandemi döneminde bireylerin kişisel sağlık ve bakım rutinlerinin pozitif yöndeki değişimini gözlemleyerek bu alandaki ihtiyaçlarını ağırlıklı olarak online kanallardan karşıladıklarını gördük.Tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını ve davranışlarını sürekli ön planda tutarak stratejilerimizi oluşturuyoruz. Bütünsel kanal yaklaşımımızla süreçlerimizi yürütüyoruz. Müşterilerimiz nerede ise biz de orada konumlanıyoruz. Dijital ve fiziksel mağaza varlığımızı bir bütün halinde, 360 derece yönetmeye özen gösteriyoruz. Kişisel Sağlık portföyümüzde bulunan ürünleri, müşterilerimize ulaştırmak için http://www.philips. com.tr online mağazamız aracılığıyla 7/24 hizmet sunuyoruz. Dijital kanallarımızda da içerikler oluşturuyor, dijital pazarlama ve sosyal medya iş birlikleri yoluyla tüketicilerimizle iletişimimizi güçlendiriyoruz. Bireylerin kişisel sağlık anlayışındaki kalıcı olumlu değişimle beraber pazardaki büyüme potansiyelinin tüm kanallarda devam edeceğini öngörüyoruz

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.