GARANTİ BBVA’DAN KOBİ’LERE ÖZEL MOBİL VE INTERNET HİZMETİ
Dijital bankacılık alanındaki hizmetlerini geliştirmeye devam eden Garanti BBVA, Mobil ve İnternet hizmetlerini KOBİ’lerin finansal durumuna ve ihtiyaçlarına göre özelleştirdi.


Dijitalleşmenin etkisiyle birlikte, dijital kanallardaki müşteri deneyimi daha da önem kazanıyor. Kullanıcılar kendilerini rahat hissettiren, akışkan ara yüzleri tercih ederek hayatlarını kolaylaştıran uygulamalara yöneliyor. Bu sebeple KOBİ müşterilerine en ideal dijital bankacılık deneyimini sunmayı amaçlayan Garanti BBVA, onların işlerini geliştirmeleri için her zaman yanlarında olma hedefiyle çözüm ve hizmetler sağlıyor. Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer,Yakın zamanda Garanti BBVA Mobil ve İnternet’i KOBİ’lerin finansal durumuna ve ihtiyaçlarına göre özelleştirerek işlerini artık çok daha kolay takip edebilmelerini sağladık. Bu sayede KOBİ’ler, ana sayfada tek bakışta finansal durumlarını görüntüleyebiliyor, gelen-giden sekmeleriyle para giriş çıkışını özetleyen nakit akışı hakkında kolayca bilgi sahibi olabiliyorlar. Gelecek 120 güne ait POS işlemlerini görüntüleyerek POS'larından hangi tarihte hesaplarına ne kadar geleceğini takip edebiliyorlar” diye açıklamada bulunuyor. Dinçer Başer, bu hizmetle KOBİ müşterilerinin dijital kanallarda geçirdikleri sürede yüzde 44 artış sağlandığını kaydediyor.
Para Transferlerinin Yüzde 96’sı Dijital Kanallardan Gerçekleşiyor
KOBİ müşterilerinin yüzde 87’lik kısmının dijital kanalları kullandığını ve sadece mobil üzerinden 200’den fazla işleme rahatlıkla ulaşabildiklerini açıklayan Dinçer Başer; bu müşterilerin işlem penetrasyonlarının oldukça yüksek olduğunu, para transferi işlemlerinin yüzde 96’lık kısmının dijital kanallardan gerçekleştiğini söylüyor. Bu işletmelerin, yoğun iş temposunda finansal ihtiyaçlarına hızlı ve kolay şekilde ulaşabilmeleri amacıyla bankanın dijital kanallarına yeni özellikler eklemeye devam ettiklerini kaydeden Dinçer Başer, “Türkiye’de ilk kez dijital bir kanaldan sunulan Swift Takip Raporu fonksiyonu sayesinde, kullanıcılarımız yurt içi ve yurt dışındaki bankalara yapılan döviz transferi işlemlerinin durumunu, Garanti BBVA İnternet’ten artık kolaylıkla takip edebiliyor. Bu sayede döviz transferinin statüsü, hangi aracı bankada beklediği, alıcı bankaya ulaşıncaya kadar toplam geçen süre gibi tüm detaylar elde edilebiliyor” diyor.
Üye İşyeri Başvurusunda Kolaylık
KOBİ müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak üzere devreye aldıkları Üye İşyeri başvurusunun ise sundukları yeniliklerden bir diğeri olduğunu açıklayan Dinçer Başer; şahıs firması olan KOBİ müşterilerinin Garanti BBVA İnternet’te sunulan farklı çalışma koşullarını görüntüleyebildiklerini, önerilen çalışma koşullarından birini seçebildiklerini ve ihtiyaçlarına göre farklı tipteki POS cihazlarından satın alabildiklerini aktarıyor. Dinçer Başer, tüm başvuru sürecini Garanti BBVA İnternet’ te tamamlayabilen KOBİ müşterilerinin, başvurularına ait detaylı bilgiye anlık olarak ulaşabildiklerini sözlerine ekliyor.