GAMESILK'TEN GSCASH PİN TABANLI ÖDEME SİSTEMİ
Online oyun sektöründe uzun yıllardan bu yana hizmet veren Gamesilk, yerli ve yabancı birçok firmanın çözüm ortağı olarak faaliyet gösteriyo

Online oyun sektöründe uzun yıllardan bu yana hizmet veren Gamesilk, yerli ve yabancı birçok firmanın çözüm ortağı olarak faaliyet gösteriyor. Ödemelerin güvenli ortamda yapılması amacıyla, GSCASH pin tabanlı ödeme sistemini geliştiren şirket, bu sistemle milyonlarca kullanıcıya hizmet sunuyor.
Online oyun sektöründe, 2005 yılında “Bir oyun, bir rüya” sloganıyla faaliyetlerine başlayan Gamesilk, bugün hem yurt içinde hem de yurt dışında birçok firmanın çözüm ortağı olarak hizmet veriyor. Internet ortamında yapılan ödemelerin güvensiz olması ve birçok problemin yaşanması sebebiyle, ön ödemeli kart sistemi geliştiren şirket, 2011 yılından beri GSCASH ismini adına tescil ettirerek global olarak pin tabanlı uluslararası ödeme hizmetini de sunuyor. Gamesilk GBC Holding İcra Kurulu Başkanı Sadun Kaya, GSCASH pin tabanlı ödeme yönteminin sektöre ilk girdiği andan itibaren yoğun ilgiyle ve taleple karşılandığını söyleyerek, bugün 12 milyonu aktif olmak üzere toplam 18 milyon bireysel ve kurumsal kullanıcıya sahip olduğu bilgisini veriyor.
100’e Yakın Oyunun Resmi Distribütörü
Hizmetlerinin sadece satışla sınırlı kalmadığını dile getiren Kaya, satış sonrası müşteri memnuniyeti ve kaliteye verdikleri önem sayesinde Alman TUV Kalite Belgelendirme firmasından 2007 yılı itibarı ile ISO9001 Kalite belgesi aldıklarını aktarıyor. “Gamesilk, online oyun sektörüne ‘ilk’ adım atan firmalardan olup, sektörde adımıza tescilli markamızdır. Firmamızın değişmez prensipleri daima kalite, hizmet, zamanında teslim ve uygun fiyat olmuştur” diyen Kaya, şirketin 100’e yakın oyunun resmi distribütörü ve 20’den fazla oyunun 54 ülkedeki tek distribütörü olduğunu ifade ediyor.
KOSGEB’den 150 bin TL’lik Destek
Sektörde, kredi kartı ile yapılan işlemlerin zorluğu ve global ödeme yöntemlerinde yaşanan sorunların sektörde güvenli bir ödeme yönteminin sağlanması ve temini ihtiyacını ortaya çıkardığını söyleyen Kaya, bu sebeple GSCASH pin tabanlı ödeme yöntemini çok güvenli alt yapısıyla sektöre kazandırdıklarını belirtiyor. GSCASH’in 2011 yılında 150 bin TL’lik KOSGEB Hibe Proje desteği aldığı bilgisini veren Kaya, böylece bu sistemin kalite ve güvenilirliğinin resmi olarak kanıtlandığını aktarıyor. KOSGEB’in desteğiyle elde ettikleri başarıyı diğer KOBİ’lerle paylaşmayı amaçladıklarını dile getiren Kaya, isteyen tüm KOBİ’lere istedikleri KOSGEB, Kalkınma Ajansları ya da Dünya Bankası Hibe Destek Projelerini de profesyonel olarak hazırladıklarını aktarıyor.
Yıllık Ciro Yaklaşık 5 Milyar Dolar
Kaya, 2000 yılı başlarında başlayan ve 2007 yılı itibarı ile tüm dünyayı etkisi altına alan online oyunların, Türkiye’de 12 milyona yakın kullanıcısıyla dev bir pazar haline geldiğine dikkat çekerek sözlerini şöyle noktalıyor: “Yıllık yaklaşık 5 milyar dolarlık cirosuyla ülkemizde de dev bir sektör haline gelen online oyunlar, yabancılar için de pazarlama açısından ülkemizi tercih sebebi yapmıştır. Türkiye’de 40 bin’den fazla internet cafe olduğu bilinmektedir. Bunlar çalışanlar, iş yeri sahipleri, aileleri, bu sektöre hizmet veren gıda gibi diğer yan sektörler de göz önüne alındığında, ortalama 1 milyondan fazla insana iş imkanı sağlayan bir sektör haline geldi. Bu rakam, ülkemizin nüfusunun yaklaşık yüzde 1,5’luk kısmı demek. Bu ise dikkate alınması gereken bir oran.”
Online oyun sektöründe, 2005 yılında “Bir oyun, bir rüya” sloganıyla faaliyetlerine başlayan Gamesilk, bugün hem yurt içinde hem de yurt dışında birçok firmanın çözüm ortağı olarak hizmet veriyor. Internet ortamında yapılan ödemelerin güvensiz olması ve birçok problemin yaşanması sebebiyle, ön ödemeli kart sistemi geliştiren şirket, 2011 yılından beri GSCASH ismini adına tescil ettirerek global olarak pin tabanlı uluslararası ödeme hizmetini de sunuyor. Gamesilk GBC Holding İcra Kurulu Başkanı Sadun Kaya, GSCASH pin tabanlı ödeme yönteminin sektöre ilk girdiği andan itibaren yoğun ilgiyle ve taleple karşılandığını söyleyerek, bugün 12 milyonu aktif olmak üzere toplam 18 milyon bireysel ve kurumsal kullanıcıya sahip olduğu bilgisini veriyor.
100’e Yakın Oyunun Resmi Distribütörü
Hizmetlerinin sadece satışla sınırlı kalmadığını dile getiren Kaya, satış sonrası müşteri memnuniyeti ve kaliteye verdikleri önem sayesinde Alman TUV Kalite Belgelendirme firmasından 2007 yılı itibarı ile ISO9001 Kalite belgesi aldıklarını aktarıyor. “Gamesilk, online oyun sektörüne ‘ilk’ adım atan firmalardan olup, sektörde adımıza tescilli markamızdır. Firmamızın değişmez prensipleri daima kalite, hizmet, zamanında teslim ve uygun fiyat olmuştur” diyen Kaya, şirketin 100’e yakın oyunun resmi distribütörü ve 20’den fazla oyunun 54 ülkedeki tek distribütörü olduğunu ifade ediyor.
KOSGEB’den 150 bin TL’lik Destek
Sektörde, kredi kartı ile yapılan işlemlerin zorluğu ve global ödeme yöntemlerinde yaşanan sorunların sektörde güvenli bir ödeme yönteminin sağlanması ve temini ihtiyacını ortaya çıkardığını söyleyen Kaya, bu sebeple GSCASH pin tabanlı ödeme yöntemini çok güvenli alt yapısıyla sektöre kazandırdıklarını belirtiyor. GSCASH’in 2011 yılında 150 bin TL’lik KOSGEB Hibe Proje desteği aldığı bilgisini veren Kaya, böylece bu sistemin kalite ve güvenilirliğinin resmi olarak kanıtlandığını aktarıyor. KOSGEB’in desteğiyle elde ettikleri başarıyı diğer KOBİ’lerle paylaşmayı amaçladıklarını dile getiren Kaya, isteyen tüm KOBİ’lere istedikleri KOSGEB, Kalkınma Ajansları ya da Dünya Bankası Hibe Destek Projelerini de profesyonel olarak hazırladıklarını aktarıyor.
Yıllık Ciro Yaklaşık 5 Milyar Dolar
Kaya, 2000 yılı başlarında başlayan ve 2007 yılı itibarı ile tüm dünyayı etkisi altına alan online oyunların, Türkiye’de 12 milyona yakın kullanıcısıyla dev bir pazar haline geldiğine dikkat çekerek sözlerini şöyle noktalıyor: “Yıllık yaklaşık 5 milyar dolarlık cirosuyla ülkemizde de dev bir sektör haline gelen online oyunlar, yabancılar için de pazarlama açısından ülkemizi tercih sebebi yapmıştır. Türkiye’de 40 bin’den fazla internet cafe olduğu bilinmektedir. Bunlar çalışanlar, iş yeri sahipleri, aileleri, bu sektöre hizmet veren gıda gibi diğer yan sektörler de göz önüne alındığında, ortalama 1 milyondan fazla insana iş imkanı sağlayan bir sektör haline geldi. Bu rakam, ülkemizin nüfusunun yaklaşık yüzde 1,5’luk kısmı demek. Bu ise dikkate alınması gereken bir oran.”